Herlig reisebrev, særlig de sekvensene der alle tre postet uavhengig(?) av hverandre omtrent samtidig.
Vi får avrunde turen med tilbakemeldingen fra Swiss. Jeg klaget på pent engelsk over deres dårlige logistikk og sa at dette kunne ikke Swiss være bekjent av. 2 timer senere fikk jeg en hyggelig epost hvor de beklaget så meget og ga meg en voucher på restaurant besøk. Hvor jeg ville, jeg skulle bare sende dem kvitteringen og fylle ut med IBAN nummer, så skulle jeg få igjen 436 kroner (formoder at det tilsvarer 100 Sveitser franc). Det må vel sies å være innenfor.
Dette må sies var kremen av ingeniør kunsten, fremført full av latter, humor, mobbing(altså denne her er innafor pga dannelse tur, ellers er mobbing FY FY), underholdning og en dash av eleganse på Michellin, i C, på bakken som i luften. Her må en booke billetter i riktig booking class hos LH/Swiss fremover og selvfølgelig unngå et alkohol begrenset segment hos Helveticsss, må være drevet av satan, med så liten kvanta bobler... Konklusjonen er, en har valgt feil yrke...Skulle fulgt barndoms drømmen og blitt med dere
Takk for omtanken, helt klart Det gledes til turen i nov. til Hong Kong, @Eddie47 er du klar? @RoadKing er du med på den turen?
Jeg er klar for HKG! @RoadKing har litt beslutningsvegring ....egentlig de samme betenkningene jeg har hatt ... "Reise til HKG sammen med en gruppe flyglade mennesker man aldri har møtt før og feste i to dager og fly hjem igjen ......" Den var ikke lett å selge inn hjemme! Skal bare en tur til Frankrrike To turer til USA ... og en tur til Amsterdam først .. kanskje jeg har glemt noe. Satser på EBD i år .. har 6 poenggivende flygninger i år og 2 tellende leg.
Du må tilbake til slutten av 2007 for å finne en kurs på CHFNOK i nærheten av 4,5..Kursen nå er ca 8,70. Tenk hvor fornøyd alle som back in the days tok opp (bolig)lån i CHF er med den utviklingen...
Ser den @RoadKing , du har all min sympati, og endte opp selv med å ta med sjæfen(ikke vits å lage mer krøll ut av noe en ikke får til, å overtale sin bedre halvdel, lykke til) OI oi oi, det må sies du sitter ikke mye på "Hytten" din, det gledes på dine veiene, EBD og antar turene går i C og PE(om forlatelse om ble fornærmet nå) Det ventes ihvertfall et par reisebrev @Eddie47
Da har også jeg fått svar på klage. Jeg var noe skarpere i tonen enn @RoadKing og har fått to vouchere på 500 sek hver da keg også var reisebyrå for @Eddie47 Så da blir swiss/Lufthansa neste gang og. Men uten Helvetic Det konkluderer vel turen for min del. Igjen, takk for en utrolig morsom og hyggelig tur mine herrer
Rett skal være rett, sjefen er ikke problemet, det er jeg selv som teller på knappene. Hun skal ikke få skylden for noe hun ikke har gjort . Jeg har begrenset antall med feriedager i tillegg til argumentene som @Eddie47 fører, derfor. Vi skal til New Zealand og Cook islands til jul, og det er en reise som krever sine feriedager . Fru Roadking blir uansett ikke med på en <= 48 timers tur til noe sted i verden interkontinentalt, med mulig unntak (men den er ikke stor) av hvis det er i First. For å reise så langt for så kort tid... Kan jo på en måte skjønne henne og