It's a jungle out there! God tur til ingeniørene! Hadde vært stas å slengt seg med på slikt en gang. K
Det var hyggelig å hilse på, og få noen ansikter på et par (3) av medforumistene. Sitter alt godt fastspent på sete 1c. MUC-LHR betjenes av en A320neo og har fått navn etter Ludwigshafen am Rhein.
Rart med det .. mye likt i disse A320ene til Lufthansa .. men her er vi igjen .. @anders82 på 1F og @RoadKing i 2D ..
Da er vi vel etablert ombord en annen 320-200, D-AIUV. 3 år gammel denne karen. Ble altså ikke noe av LR 321. Antagelig ble det mange som trakk seg av respekt for the glorious three. Vi er klar for å tømme flyet for musserende, nå er det ingen hensyn å ta, og læregutten er i gang med musserende og. Nå har’n skjønt det, og ditcha øl. Det er ellers verdt å nevne at på Lufthansa Senator lounge H gates så er de så internasjonale at i baren der forstod ikke barkeeper hverken bergensk, trøndersk, oslosk, engelsk eller tysk. Champagne fikk vi ikke, enda det stod på kjøla ved siden av, og det ble sjenket raust med blended whiskey når man ba om isley whiskey. Minner meg om Thai First loungen i BKK hvor jeg bestilte GT og fikk grønn tre
Dette blir en bra tur. De tyske matroner står å ler foran i galley. Jeg siterer sidemannen: Dætte e ikkje SAS!!!