For hvem? Dem som flørter eller ham som burde ha flørtet? Sagt på annet hvis: Hvem ter seg korrekt, representantene på første rad eller representanten på andre rad?
Dere tre kommer vel til å bælme i dere som om det satt folk i alle setene? Kabinsjef med undersåtter kommer nok til å ha sin fulle hyre med å holde herskapet fornøyd
Man har da ikke mer morro en man gjør med seg selv! Som @Stuttfeiten sier .. «eg kunne gifta meg med ho!» Spørs om mor hadde blitt fornøyd da .. Her ble det en ny kombo .. roastbiff og laks, og hvitvin og bolbler .. Konjak og kaffe .. der feiget @anders82 ut og drakk vann til kaffen .. vi voksne tok cognac Desserten var en ubestemmelig pudding med rabarbrasyltetøy det gikk ned. Vi er fem pax foran gardinen og to smilende og leende tyske tanter som passer på oss .. vi har det greit. De drar iblant gardinen for og da føler vi oss glemt og alene. Vi kan si mye (?) fint om SAS, men de har et langt stykke å gå ..like greit at de ikke kaller det for Biz. Og så fikk vi is, det fikk vi på Braathens Best også fredager på varme sommerdager, om vinteren fikk vi rødvin! Avsluttet med GT .. Litt ivrig på slutten.. hun ville ta GTen før den var tom .. fysjom .. da slo jeg opp!
Vi reiser standsmessig. Som seg hør og bør er seniorene i baksetet på A8 Limo fra flyplass til hotell
Yngstemann måtte sitte foran. De eldre sitter som to konger i baksetet og plaprer. Jeg må prate med sjåføren
Jeg observerer dårlig benplass på første rad og akutt mangel på noe som bobler i flaskeholderen Håper dere holdt ut til hotellet
Vi er ikke fremme enda... Kø. Vi er kjemepetørste! Men sjåføren er veldig hyggelig så det hjelper. Det diskuteres Brexit på høyt nivå
Så mye for å være medlem. Jeg oppga medlemsnummer og fikk ordinært rom. @anders82 gjorde ikke, og fikk oppgradering... Jaja, skal nå bare sove der lell.
Ser ut til at dere har en strålende tur, virker som det var mange fine flyturer på veien Nyt byen, er vel på tide med mer bobler nå vil jeg tro