Jeg skrøt av de eldre tidligere i dag for minimal bruk av telefon ved bordet Vel, nå oppdateres det igjen.. Men det er veldig høy musikk her og. Det må sies til deres forsvar
Jeg ble "tvunget" til det samme på IF-turen til HKG ifjor. Har ikke brukt den så veldig mye etter den turen, men det er den de andre brukte så da måtte jeg jo ha den for å være en del av kremen.
Strålande reisebrev, karar! Eg noterer meg at det er senioringeniørane som styrer showet her på IF og det tyder vel på at junioringeniøren har ein bratt læringskurve på denne dannelsesreisa?
Jeg lurte litt på hvorfor det kom melding litt ut av det blå fra @Flybu i går kveld, om å reise til Dublin.. antar jeg har funnet svaret i denne tråden! Takk for et fantastisk reisebrev(så langt) Vi gleder oss til hjemreisen! C
Vi gleder oss nok til hjemreisen vi også, men det betyr jo samtidig at dette fantastiske eventyret går mot slutten. All ære til @anders82 som tok initiativet til dette. Men først nyheter og kaffe på sengen før vi Über oss til flyplassen og Lounge-safari på DUB!
Jeg har lært mye, men er ikke utlært. @Eddie47 har fortalt meg det i klartekst Dette har vært en strålende tur til nå og vi er ikke hjemme enda
@Eddie47 er en bra læremester, så da må resultatet bli bra! Jeg blir med neste gang. (Kan også late som at jeg er ingeniør)
Takk for turen så langt Ser også ut som om dere hadde et hyggeligere møte med FRA enn det jeg hadde onsdag. Da var flyet fra OSL såpass forsinkett at vi måtte beinfly fra B-gatene til A-gatene, og rakk flyet til VIE bare fordi det flyet også var forsinket... Tydelig at LH liker ingeniører bedre enn økonomer