Trenger hjelp...Må jeg virkelig sjekke bagasjen på nytt i WAW?

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av themichael, 03. nov 2022.

  1. themichael

    themichael EBD

    Innlegg:
    1,176
    Likes mottatt:
    3,233
    Bonuspoeng:
    113
    Kjære IFere,

    jeg har idag gleden av å fly TRD-OSL-WAW-WRO med SK og to ganger LO. Jeg har nettopp sjekket inn bagasjen i TRD i betjent skranke og hun som jobbet der ga beskjed om at jeg må hente bagasjen i WAW og sjekke inn på nytt for tollklarering.

    Jeg må si det er første gang jeg hører noe slikt når jeg flyr til EU med videreforbindelse. Er det hun sa virkelig riktig? Hun som jobbet i skranken var under opplæring, så stoler ikke helt på det, men en annen dame i skranken mente det samme.

    Jeg har 35 minutter connection i WAW, så det er uansett i ytterste laget.

    Noen her som kan hjelpe med kunnskap eller erfaring?

    IMG_20221103_061727921_HDR.jpg
     
    Last edited: 03. nov 2022
  2. themichael

    themichael EBD

    Innlegg:
    1,176
    Likes mottatt:
    3,233
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg spurte nå nettopp to hyggelige damer i SAS Loungen på OSL og må si at jeg er rett og slett begeistret av servicen. Hun begynte å søke opp noe informasjon, tok noen telefoner og kunne deretter sikkert bekrefte at jeg hadde rett: Bagasjen går hele veien til Wroclaw.

    Fantastisk at SAS har såpass service innstilte folk i loungen. Bare å tenke hvor bra det hadde vært om agentene på telefon var like kompetente...

    Samtidig svært betenkelig at man får såpass feil informasjon ved innsjekk. Foreldrene mine som reiser sjeldent hadde vel bare tatt informasjonen for gitt og mistet flyet i Warszawa.

    Hvem er riktig kontakt for å klage?
     
    RoadKing liker dette

Del denne siden