Som dere ser av overskriften trenger jeg litt hjelp til å fikse en tur i business (bonusreise) i forbindelse med fruen sin 30 års dag. Jeg har selv lett i flere dager uten å klare å finne noe. Jeg ønsker å overraske henne med en tur til New York, da hun rett og slett digger byen og hun elsker musikaler. Er egentlig ganske åpen med tanke på tidspunkt men det må være etter februar og helst på våren, kanskje tidlig høst. Har nok poeng til business, men ikke først. Er Eurobonus gull medlem dersom det har noe å si. Har tidligere sett at noen snakket om et program som gav oversikt over bonus billetter osv, men jeg har ikke klart å finne hva dette programmet heter og derfor ber jeg ekspertisen her inne om hjelp. Er takknemlig for all hjelp!
Ooh, good luck. Madammen her fikk NYC i 30-årsgave tidligere i år, selv. Det var ikke flights som var den store utgiften etter den turen! Var det ikke hos United i *A det var enklest/best å søke etter tilgjengelige bonusbilletter? Vet ikke om noe program (som i applikasjon) dessverre.
Nei jeg har ikke klart å finne noe dessverre, men jeg er heller ikke noen reser på å finne frem til billetter heller.. Derfor jeg trenger hjelp!
Denne gir masse treff CPH/ARN - EWR i perioden du er ute etter =) ARN - EWR seats 6h ago:4/6/9 2018-03-17 Sat 12:25-16:15 EWR seats 9h ago:2/9/9 2018-03-21 Wed 18:55-07:35+1 Book duration: 5d
Tusen takk. Nå fant jeg plutselig noe også. (sånn er det å være amatør) Noen som vet om det finnes noe slikt for resten av Star Alliance også. Må jo ikke fly med SAS, men har veldig lyst på business.
SAS har et av de beste businessproduktene til NYC. I tillegg må du ut med 10.000 poeng ekstra per pax + ca 2000-2500 i avgifter per person ekstra. Merkostnaden kan ikke forsvarer om du KAN bruke SAS. Om ikke SAS er et alternativ så finnes det grantert muligheter. Anbefaler KVS Tool da evt som er den letteste løsningen å søke i. Du må nok bruke 30-60 min på å sette deg inn i dette verktøyet om du skal bruke det.
Ok. Takker for tilbakemelding. Jeg skal se hva jeg finner, får bruke litt tid til å sette meg inn i KVS tool (selv om jeg ikke vet hva det er enda). En stor takk til alle som har hjulpet med svar!
Hei! Du kan søke etter bonusbilletter på United.com, husk å huke av på award-billetter. Når resultatene kommer opp, er det de under "Business saver award" som er tilgjengelig for "oss". SAS kan bestilles på sas.no (og søkes opp der), andre selskaper ved å ringe til Tallin.
KVS tool fungerer ikke på Mac nei. Som flere foreslår er united sine nettsider et godt alternativ å starte på.
Denne må jo være perfekt, direkte fra Oslo 5 dager i NYC Torsdag-Tirsdag OSL-EWR 15/03 - EWR-OSL 20/03 Som flere skriver her så har SAS kanskje det aller beste Business produktet på transatlantiske flyvninger. Direkte fra Oslo er jo en kjempe fordel og skattene blir jo next to nothing så det er jo faktisk en "bonusreise" slipper å betale flere tusen i skatter og avgifter. OSL - EWR seats 0h ago:4/9/9 2018-03-15 Thu 11:00-14:25 EWR seats 10h ago:2/9/9 2018-03-20 Tue 19:55-08:15+1
Har muligens funnet tur nå. Tusen hjertelig takk for all hjelp!!! Skal oppdatere når den er helt i boks. ! Bestillingen gikk igjennom. Da går turen til NY 17 april og blir der ut helgen!.. Er det noen som kan anbefale et greit hotell som ikke koster skjorten?
Jeg pleier å bo på Washington Square Hotel, et greit hotell like ved Greenwich Village og gangavstand til det meste. Flere T-banelinjer i området. Booker direkte på hotellets hjemmeside, god tur. http://washingtonsquarehotel.com/
Må man ringe Tallin for andre *A selskaper selv om man ikke bruker CT? Jeg har da fått tilbud om andre selskaper hos SAS ... @Are må man det?
Tallinn er kun for CT. Vanlige bonusbilletter med Star bookes via SAS. Tallinn kunne eksempelvis ikke booke min ROR-PNI for å dekke inn min open-jaw CT her for par år siden..
ok. Skal se på det, takker for alle tips!!!. Brukte mesteparten av gårsdagen til å titte litt frem og tilbake, uten at noe ble bestemt enda.
Bodde her i april selv. Det er ikke et luksushotell, men fint, hyggelig betjening og fantastisk plassering. Generelt fordi Greenwich-området er det som passer meg på utenom shoppingen, og også fordi det er helt ok å gå både helt ned til 9/11 memorial og helt opp til Central Park, derfra.
Jeg har hørt mye ulikt om The New Yorker men jeg har selv bodd der 5+ ganger og vært like fornøyd hver gang. Små rom og kø ved frokost men meget god plassering i byen. https://www.newyorkerhotel.com/
Takker for all hjelp. Nå er både fly og hotell booket. Det ble Radisson hotell denne gangen. Fikk svært gunstig pris via club carlson gull status, samt da en eventuell oppgradering dersom det er ledighet. Snakket direkte med hotellet og de virket veldig positiv i forhold til dette. Med tanke på beliggenhet fant jeg ut at dette var et godt utgangspunkt for eventuelt alle utflukter samt eventuell shopping.