Riktig god kveld alle sammen, da er vi i Munich i LH loungen. Bilder fra København til Munich var meget meget bra, jeg er mektig imponert over besetningen og over måltidet vi fikk. Det var full oppmerksomhet fra 2 meget kjekke damer. Servering av mat var 5+, tror en 6 hadde falt hvis måltidet var større men alt i alt meget bra servering. Retten bestod av kylling, grønnsaker og dillmajones, karisaus, desserr bestod av kjeks med pudding og caramel . Sjokolade med kaffe til slutt. 3 runder med påfyll av drikke, og det toppet seg med at jeg og far fikk en hel flaske med Riesling . Jeg sa: are u sure? Så sa dama som serverte, oh sir we have 4 more bothles, and if you want one with you just let me know og hun smilte . Men vi takket høflig nei, og tok 2 glass hver. Så loungen, hva skal jeg si? Jeg gir dem en 5er, jeg kan tenke meg hvordan senator loungen er og ikke minst first class loungen er i sær klasse. Utvalget er helt sykt, champagne, 6hvit viner, 5 rød viner, wiskey, konjak ja you name it. Her i loungen tok vi en biff suppe med en becks , (min favoritt øl) og litt brød til. Middag i LH loungen tilbyr i kveld, biff suppe, sopp suppe, kylling paneter, pasta, og små poteter ulike salataer og masse mer. Uansett, se bilder og bedøm selv om hva du tenker om LH, så langt ingen negativt å si. Høyde punktet kommer om 1 time med Austrian og hva de tilbyr ombord, jeg gleder meg vertfall , følg med.
Last edited: 12. febr 2020