Hei igjen folkens, tenkte å lage en ny liten trip report til Wien i morgen. Utreise fra Stavanger via Frankfurt med Lufthansa og videre med Austrian ned til Wien. Tanken var å fly 787-9en men av en eller annen grunn klarte jeg ikke å få det til. Nettsiden hang seg bare, så da ble det bare standard A320 med tidligere avgang. Senator kortet kom også i går og appen ble visst nok også oppgradert med gold logo. Fikk også beskjed om at tilatt bagasje nå er blitt til 3x32kg og 2x8kg håndbagasje, ikke at jeg skal ha med meg så mye men det virker som det var verdt å skaffe seg dette kortet. Følg med videre i morgen tidlig første avgang starter 06:45 fra Sola. Hvis noen forumister befinner seg i Frankfurt i morgen tilfeldigvis gi lyd kanskje en øl i loungen .
Da er turen offisielt i gang. Ingen kø og rask innsjekk. Lite folk i loungen i dag. Været er jo også på vår side i dag så det lover jo bra
Sov gjennom hele turen ned så ble ingen frokost på flyet men de hadde mye bra i senator loungen. Fikk også slått av en prat med lounge folka ved inngangen og forhørte meg litt om benefits man har som senator kunde. Man kan si det er en del ting da, blant annet om at man kan skifte til tidligere og senere fly på samme avreise dag, (med unntak dersom man bare reiser med håndbagasje) ellers kan det bli vanskeligere. Føler de har samme regler som SAS også kjører. Ellers er de veldig hyggelige og de svarer på de fleste spørsmål. Turen fortsetter
Behagelig tur på siste legg. Varm lunsj som vanlig og meget hyggelig crew. Det var for denne gangen, ses på returen om noen uker .
Hei igjen folkens, da er det noen bilder fra hjemturen. Austrian leverte som vanlig med god middag. Lufthansa leverte også men maten var både og. Men når det gjaldt drikke derimot så var flyvertinnen i perle humør, alt av alkohol drikke som var i vognen skulle prøves og hun insisterte på at det var god saker. Joda hvorfor ikke tenkte jeg? Etter 5 glass med hvit vin og 2 gin tonic, 1 wiskey, 2 tyske øl begynte det å merkes. Rett før landing kommer hun igjen og spør: anything else sir og gir meg et smil og blikk av de sjeldne . Thank you sier jeg thats fine. Vi landet i rute og på vei ut døren: sier hun igjen: hope to see you soon med et bredt smil . Me too svarte jeg . Ellers var turen veldig bra. Bilder følger med.