Tripadvisor har kåret Singapore Airlines som det beste flyselskapet i 2018

Tråd i 'Nyheter' startet av indahla, 09. april 2018.

  1. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,657
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
  2. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,220
    Likes mottatt:
    17,302
    Bonuspoeng:
    293
    Tripadviser har også kåret ikke eksisterende restauranter og hagebod som top spot restauranter ...

    Men for all del, Singapore Airlines kan være et topp flyselskap :)
     
    CrotchRocket and RoadKing like this.
  3. haakonks

    haakonks Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,325
    Likes mottatt:
    10,159
    Bonuspoeng:
    183
    Singapore Airlines er kjempebra, men det er rom for forbedringer der også...

    Interessant er at de vant kun i First og Economy, ikke Business og Premium Economy. Når det gjelder First så er det nok nye suites på A380 det refereres til, noe som er ganske uoppnåelig for de fleste.

    Air New Zealand vinner beste Premium Economy og Qatar vinner beste Business (tipper det refereres til Qsuites).
     
    Shyneno liker dette
  4. Travelmate

    Travelmate Medlem

    Innlegg:
    124
    Likes mottatt:
    80
    Bonuspoeng:
    28
    Fløy akkurat SQ business til New Zealand og var innom flere ulike seter på 777, 380 og 350.
    Skjønner godt at de ikke vinner i business, for de setene var ikke noe bra etter min smak. Ryggen kan inne legges skikkelig ned i hvileposisjon, beina kan ikke strekkes helt ut (om man ikke sitter på skrå) og sengen var hard. Vel er de brede som en sofa, men jeg så mange som lå i merkelige stillinger når jeg gikk rundt i kabinene. Det blir enten å sitte eller ligge.
    Service og mat var toppers, men setene står til stryk og jeg kommer til å velge andre selskap neste gang.
     

Del denne siden