Trivelig torsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 12. nov 2015.

  1. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    'Morgen fra Trondheim
    Hjemmedag med syk minstemann, Sauen Shaun breker fra kopekassa og jeg har lada Nespressoen med Linizio Lungo

    Ha en sykdomsfri dag :):):)
     
  2. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen! Endelig noen minusgrader her oppe, det er jo tross alt vinter nå. Lite futt og fart, ser egentlig bare fram til helg.

    Ha en god torsdag! :)
     
  3. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Stressende uke dette!
    Har litt for mange saker som skal gjøres ferdig, og i dag forsov jeg meg på toppen av det hele.
    Nå er det bare et større debattmøte som skal unnagjøres i kveld. Så når det er over tror jeg sannelig jeg skal jekke meg en øl.
    Enda godt det er fredag i morgen. Føler for å sove ut.
    4 arbeidsdager til ferie. LH F venter. Enda godt å ha det som motivasjonsfaktor....
     
  4. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Torsdag kveld er det, landskamp på TV´en og godt øl i glasset. Katta har gjømt seg under sofaen og alt i alt en fin kveld med andre ord.
    Jeg har nå omsider fått makket meg til å bestille hotell i New York for meg selv og en kompis som reiser over neste lørdag. Bestilte på Radisson Martinique på Broadway for en stund siden, men etter en del frem og tilbake og veldig varierende tilbakemeldinger både her inne og ellers på nettet så kansellerte jeg det i kveld. Så nå har jeg i stedet for booket tre netter på New York Marriott Marquis (også på Broadway) og så to netter på Ritz-Carlton Battery Park. Har nylig blitt RC Silver så man kan jo alltids håpe på en oppgradering eller to, men det er vel kanskje for mye å håpe på. Uansett så tror jeg at vi skal bli fornøyd!
     
  5. TOS_EBG

    TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    God natt fra Holiday Inn Express Munich Airport. En Dahlwennie og Fishers's Hell før man tørner inn. Opp til shuttle 05:35.

    Skikkelig svipptur til Lisboa denne gangen, 14:00 fra Tromsø på onsdag, på hotellet i Lisboa 23:05 lokal tid, møte idag frem til 17:00, 18:50 til MUC, på hotellet 23:00. CPH-OSL-TOS i morra lander 13:35 i TOS, konferansetime på skolen 15:30 og bilen må hentes på verksted etter skifte av tannstang. Og så får jeg 2 timer mindre søvn pga Lufthansastreiken, egentlig booket på 08:45 direkte til Oslo.

    Og forresten, TAP A320 suger balle både i Biz og Economy.

    Sier som Bizflyer: Er det rart man drikker?

    Nei fan, nu e det snart helg!
     

Del denne siden