Som overfør 500kr få 300 poeng ekstra. Har akkurat cashet inn noen tusen trumfkroner fra viatrumf og det kribler i fingrene. EDIT: Endret tittel
Blir jo gjetting, men kanskje september? I fjor kom første overføringskampanje etter sommeren i september.
Jeg håper også på etter sommeren, det er mange Trumf som kommer i løpet av et par måneder.. Men jeg trenger ikke poengene før neste år, så der går nok fint å vente litt.
Spørs vel om du trenger poengene nå eller ikke. Jeg ville ikke overført de før det var nødvendig, eventuelt litt når det er kampanje om trumfsaldoen er for høy..
Da er det kampanjetid med 300 EB ekstrapoeng pr 500 Trumf-kroner overført! https://www.trumf.no/hvordan-bruke-bonus/eurobonus/
Fantastisk, har ventet på dette en stund nå. Da er det bare å starte overføringene. Tar 500 om dagen for å være sikker.
Aiaiai! Overførte nå og kom med en gang. Når kommer bonuspoengene? Kjørte 3x 500kr, så regner med 900 ferske ekstrapoeng på konto snart.
Typisk!!! ... Akkurat noen timer etter at har overført masse trumfkroner for å bikke 200.000 Poeng for Seb Premium så skjer dette ...,S***t happens ... Får i hvertfall huske at det store megajafset med poeng skjedde den 12 september, så får jeg overføre ett lass med trumfkroner neste år den 13'ende som er en mer passende dato
Overfører du minst 500 kr av din Trumf-saldo til SAS Eurobonus senest den 24. september får du 300 EuroBonus-ekstrapoeng.
Så er riktig at jeg bare ser at det går opp i 13,88 gangen på SAS.no akkurat nå? X * 300 mer kommer etter 24. sept (om det er slutten på kampanjen)?
Takk for svar. Ser banneret om dette virker å være borte fra trumf.no nå, så kampanjen er kanskje slutt, dog.