Trumfs nye satsning - Viatrumf - bonus på nettbutikker

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av sta92, 20. nov 2015.

  1. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    Etter å ha kontrollert, ser jeg at jeg opplever det samme som @Fredrik81 nevner over her.

    Bare på mine to kjøp i går ligger jeg nesten 150 kroner bak det jeg egentlig skulle ha mottatt:
    [​IMG]
     
  2. sexten

    sexten Senior Medlem

    Innlegg:
    581
    Likes mottatt:
    733
    Bonuspoeng:
    93
    Med ein forskjell på nesten 2% er det her farlig nær villedandes marknadsføring. Eg er klar over at dette står forklart i betingelsane, men eg tviler på Forbrukerrådet synes det er ok å reklamere med 12% bonus når reell bonus er 10%.
     
    Insomnia4u and Shyneno like this.
  3. Shyneno

    Shyneno Okama

    Innlegg:
    2,036
    Likes mottatt:
    1,471
    Bonuspoeng:
    113
    Ta gjerne jobben med å sende en mail. Rett skal være rett.
     
    Misterix and Xflipper like this.
  4. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    For min del så gikk det fra potensielt 12% hos Gymgrossisten til netto 8%. Noe som vil si at jeg egentlih skulle fått 50% flere poeng/trumf. Dette er i beste tilfelle villedende markedsføring. Har 7 handler og alle med samme resultat.
     
    Shyneno liker dette
  5. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Noen som har funnet noe om dette i vilkårene? Hvem skriver e-post og får et fornuftig svar??
     
  6. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg sendte de en e-post tidligere i dag, har ikke fått svar enda. Tidligere når jeg har oppdaget feil (både i forhold til bonus fra Trumf VISA og trippel trumf har de rettet opp i det), håper det samme skjer denne gang. :)

    "FAQ" sier litt om lavere kjøpspris, og forklarer at enkelte ekskluderer merverdiavgift. Den nevner også at "tilbudet fra nettbutikken nylig har blitt endret". Denne tar jeg ikke som god fisk, da bonus både ved kjøpstidspunkt og nå er 12/11% på det jeg har kjøpt. Fortsatt er registrert trumf-bonus langt lavere.
     
  7. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, dette er noe helt annet enn det de reklamerer med, ja ... Fy flate, for noen sjørøvere. :eek::mad:

    23-11-2015 20-13-22.jpg
     
    Shyneno liker dette
  8. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Kan anbefale å ta en tur innom inClub selv om du ikke trenger blekk til printeren. Ikke helt Clas Ohlson, men det er mye forskjellige varer og selv med 8%(12% i annonsen) så er det mange gode kjøp.
     
  9. Shyneno

    Shyneno Okama

    Innlegg:
    2,036
    Likes mottatt:
    1,471
    Bonuspoeng:
    113
    Noen må ta tak i dette! :-D
     
  10. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    Første svar:
    Andre svar:
    Venter enda på at de skal svare meg på det jeg skriver. At trumf-bonusen er mindre enn hva de oppgir, også med mva trekt fra. Det virker som om de har en kundeservice med klipp og lim-svar så langt. Noe helt annet enn hva jeg har opplevd tidligere.
     
    Fredrik81 liker dette
  11. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,850
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    Er det slik også i dagligvaren (f.eks Kiwi) at man ikke får Trumf får den delen av varen som er MVA?

    Forøvrig greit nok hvis det blir kjøreregelen på Viatrumf, men man må jo ha tillit til at den Trumf verdien som regnes ut er nogenlunde riktig og uten for store avvik fra det som man selv har regnet ut.
     
  12. Schlandy

    Schlandy Veteran

    Innlegg:
    1,559
    Likes mottatt:
    4,286
    Bonuspoeng:
    113
    Spørsmål fra IT idiot her...... jeg har Kickback nettleser pluginn installert og tydeligvis krediteres alle mine kjøp på Hotels.com til Kickback selv om jeg går inn via viatrumfs hjemmeside. Noen som an forbarme seg over meg og forklare hvordan jeg sletter denne pluginn fra Kickback..... ?
     
  13. Cloudjumper

    Cloudjumper Nytt Medlem

    Innlegg:
    36
    Likes mottatt:
    36
    Bonuspoeng:
    18
    Selv om det ikke hjelper så mange av dere kan jeg i det minste bekrefte at min bestilling på hotels.com gir meg ganske nøyaktig 7,999% trumfbonus, så det er ikke bare fanteri de driver med
     
  14. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    De fiksa prosentsatsene mine også etter jeg tok kontakt, så nå er alt bra. Hadde et kjøp i går også da fikk jeg også riktig beløp.
     
  15. mariusbb

    mariusbb Senior Medlem

    Innlegg:
    561
    Likes mottatt:
    1,057
    Bonuspoeng:
    93
    Hvilken nettleser bruker du? Er stort sett det samme, men på f eks. Firefox trykker du øverst til høyre på ikonet med tre horisontale streker under hverandre som åpner en meny, og der trykker du på "Utvidelser". Der får du op bl.a. Kickback-plugin'en som du kan slå av og/eller slette :)
     
  16. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,186
    Likes mottatt:
    3,120
    Bonuspoeng:
    113
    PÅ batteriexperten fikk jeg 16% slik som lovet..
     
    Fredrik81 liker dette
  17. Schlandy

    Schlandy Veteran

    Innlegg:
    1,559
    Likes mottatt:
    4,286
    Bonuspoeng:
    113
    Bruker Explorer....
     
  18. mariusbb

    mariusbb Senior Medlem

    Innlegg:
    561
    Likes mottatt:
    1,057
    Bonuspoeng:
    93
    Internet Explorer (grøss!)? Trykk på tannhjulet øverst til høyre-->Administrer tillegg-->Høyreklikk på Kickback-tillegget og trykk på Deaktiver :)
     
  19. Schlandy

    Schlandy Veteran

    Innlegg:
    1,559
    Likes mottatt:
    4,286
    Bonuspoeng:
    113
    Takker og bukker
     
  20. bor_i_en_koffert

    bor_i_en_koffert Senior Medlem

    Innlegg:
    975
    Likes mottatt:
    1,396
    Bonuspoeng:
    93
    The preferred browser for those over 80.
     
    Xflipper liker dette

Del denne siden