Trumfs nye satsning - Viatrumf - bonus på nettbutikker

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av sta92, 20. nov 2015.

  1. Schlandy

    Schlandy Veteran

    Innlegg:
    1,558
    Likes mottatt:
    4,275
    Bonuspoeng:
    113
    Nå nå nå nå nå nå;) ikke veldig glad i forandringer:eek:
     
  2. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,664
    Likes mottatt:
    32,511
    Bonuspoeng:
    293
    Ja alle alternativer er jo så enestående...
    For folk flest er det en meningsløs diskusjon. For de av oss som lever av å levere innhold til de forskjellige browsere så er explorer en av flere som må leves med, trass i deres særegenheter.
     
  3. bor_i_en_koffert

    bor_i_en_koffert Senior Medlem

    Innlegg:
    975
    Likes mottatt:
    1,396
    Bonuspoeng:
    93
    Overhodet ikke..... men alle mennesker jeg kjenner som både er over 80 og som benytter Internet foretrekker IE.

    Jeg har mine ord i behold.
     
    Travellingalf liker dette
  4. Entropy_

    Entropy_ Nytt Medlem

    Innlegg:
    13
    Likes mottatt:
    11
    Bonuspoeng:
    3
    Hvordan brukes dette i praksis? Hvordan ser man hvilke nettbutikker man får trumf på og hvilke ikke osv?
     
  5. lobster

    lobster Medlem

    Innlegg:
    42
    Likes mottatt:
    33
    Bonuspoeng:
    18
    Du må gå inn i nettbutikkene via viatrumf.no (innlogget med din Trumf-bruker).
     
    Entropy_ liker dette
  6. Entropy_

    Entropy_ Nytt Medlem

    Innlegg:
    13
    Likes mottatt:
    11
    Bonuspoeng:
    3
    Ser bra ut, men reagerer umiddelbart på at man skal få trumfpoeng for å handle på VOGA, som faktisk er ulovlig i Norge.
    (Ja, de har lov å selge skamløse kopier med dårlig kvalitet, men kunden har ikke lov å bruke det i Norge)
     
  7. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Har shoppet som en idiot hos Inclub. Her selges det meste av forbruks artikler, vaskemidler tannkrem, tannkost,deo , barbermaskin, barberblad, kluter, osv Det er utrolig hvor mye ting de har, det går lett an å kjøpe none enkle julegaver også . Og i dag er det urolige 20% rabatt, så her sparer du penger i forhold til å kjøpe det på din lokale kiwi, meny eller joker, pluss du får 12% trumf på toppen- mva.
    Og det tar AMEX.
     
    Last edited: 27. nov 2015
  8. mariusbb

    mariusbb Senior Medlem

    Innlegg:
    561
    Likes mottatt:
    1,057
    Bonuspoeng:
    93
    Eller favoritten min - Netscape Navigator:D
     
    bor_i_en_koffert liker dette
  9. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    I dag har jeg også saumfart ViaTrumf sine sider for å finne egnede julegavesider. Både parfyme og ryggsekk har jeg klart å få ut av det. Du vet du har bonusfeber når du kjøper julegaver etter hva som gir mest kickback ... Det er godt jeg er anonym her. :oops:
     
    DanH, Are and Fredrik81 like this.
  10. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Det har vært en fornøyelse å handle julegaver i år. Pluss forbruksartikler for de neste 6mnd. 22 000poeng pluss ca 4000poeng på VISAtrumf og AMEX. Herlov de blir vel mange blendende hvite smil i romjulen hos deg. Tannbleking kit gir jo 24% viatrumf :). Eventuelt strykefrie navnelapper til hele bunten 20% viatrumf.
     
    Herlov liker dette
  11. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    Toner og kopipapir på hele bunten? :eek::D

    Jeg prøvde å variere, men ble sur for at lekmer.no ikke hadde større "Black Friday"-rabatt. :mad:
     
    Fredrik81 liker dette
  12. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Har handlet for 7000kr der og toner og ark utgjør ca 300kr. Vil si at blekk og papir utgjør ca 1% av sorte manget av varer. Ble noen fancy kniv sett til ca 300kr(før pris 999kr). Ikke så imponert over lekmer rabattene i dag nei, men ble frostslott :) og noe lego i dag.
     
  13. TommyL

    TommyL Senior Medlem

    Innlegg:
    539
    Likes mottatt:
    241
    Bonuspoeng:
    43
    Noen som får til å handle her i dag? Jeg forsøker å komme inn på Apple, skriver inn telefonnummeret mitt i boksen som kommer opp, så får jeg bare opp en side som sier "Noe har gått galt". Skjer både i Firefox og IE.

    Edit: Jeg måtte legge inn tlf nr i profilen, så logge ut og inn igjen. Nå funker det :)
     
    Last edited: 29. nov 2015
  14. chrisbu

    chrisbu Senior Medlem

    Innlegg:
    877
    Likes mottatt:
    755
    Bonuspoeng:
    93
    Hei, jeg postet nettopp dette på flyprat og tenkte å dele her inne også siden jeg synes det er en veldig god nyhet.

    Trumf har laget en ny side som sender deg videre til andre nettbutikker hvor man kan spare trumfpoeng på vært eneste kjøp.
    Dette erpå samme måte som webshoppen til SAS og kickback.no.
    Ser mange av de samme butikkene.

    Husk at 1% trumfbonus på 100kr = 13,88 EB poeng

    https://viatrumf.no


    Jeg ser noen fine muligheter til å samle gode EB poeng.
    Hotels.com gir 7% trumf, dvs ca 1EB pr krone brukt.

    Expedia som forøvrig er eier av hotels.com gir hele 9% på hotellbestilling 10,5% på leiebil og 0,5% på flyreiser.

    Andre å nevne er bravofly som gir 4% på alle bestillinger.
    kjøper man fesk en flyreise osl-bgo en vei til 1000kr vil du få ca 555 EB-poeng, SAS gir deg 250 for samme strekningen.
     
  15. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Da er det trippeltrumf og masse grønt i handlekurven i dag. 6 av 12 viatrumf kjøp i npvember godkjent. Går resten inn så vil trumfen i januar gi meg 25 000 ebpoeng å konto.
     
  16. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Spørsmålet blir jo da....Hva måtte du ut med for de 25000 poengene?
     
  17. kristtorp

    kristtorp Aktivt Medlem

    Innlegg:
    400
    Likes mottatt:
    193
    Bonuspoeng:
    43
    1800 trumfkroner gir ca 25 000 EB poeng.
     
  18. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Ble handlet for ca 14000 kr i julegaver(viatrumf kun i november) som da utgjør 1500kr trumf av de 1800 som vil gi meg 25 000ebpoeng. Resterende 300, er på handel med bensin, mat osv. Omsetningen skyldes også at vi er to voksne og to barn.
     
  19. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Med andre ord... 14K for 25K eurobonuspoeng.....= 1,78 poeng pr/krone
    Ikke akkurat god opptjening...spesielt når ingen av dem teller mot status....
    Til sammenligning...Min MR til GDN koster meg 2700 kr. og gir meg ( inkl.stausbonus ) 7500 poeng....og det er ikke en spesielt god MR engang....
    Poenget( sic.) er at man kanskje bør telle litt opp dersom målet er å få flest mulig poeng, men ikke til enhver pris. Nå er sikkert dette penger som ville gått ut allikevel, så hvorfor ikke tjene litt EB-poeng på det. Men å handle bare for å handle og motta en skarve poengblokk...DA bør man finne bedre dealer mener jeg ;) ;)
     
  20. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Alt jeg har handlet er varer som jeg ville ha kjøpt uansett. Har på toppen av dette spart minst 3000kr opp i mot å løpe rundt i butikkene. Om du vil på død og liv skal ha poeng kan du kjøpe tannbleking for så å sette fyr på det. Da ville dine 2700kr gi deg 9000 ebpoeng, men da blir det vel billigere å kjøpe poengen av SAS. Har også en MR tur til Gdansk, men har ikke tid til å reise mer en det som kan gi meg gullkort. Må derfor lage trumf konto og registrer kortene mine her, noe som tar ca 3min. Samt ta 10sec å logge inn på viatrumf når jeg handlet gaver osv. Gratis ebpoeng er alltid greit. Omsetningen min på trumf og Amex vil gi meg og kjerringa en gratis tur i First omtrent der jeg vil.
     
    Last edited: 07. jan 2016
    RoadKing and LN-FHU like this.

Del denne siden