God tur! I dag skulle eg og vore med. Heldigvis har sete mitt (2H) fått ein verdig erstattar i @kjeeli. Vi får tru han veit å kose seg over fjorden.
Hadde opprinnelig 09 flyet til CPH, men 07:30 i går åpnet muligheten for Same day change og vi flyttet oss til 10 flyet. Et ledig sete i Plus, og det fikk vi mellom oss på siste raden Ble positivt overrasket når de startet med servering i begge retninger, så vi fikk ting på bordet kjapt.
Nervepirrende!! Vi skal drikke øl og margharitas ikveld, krysser fingrene for at flyvningen ikke kanselleres
Boardet nå så de har tydeligvis klart å reparere skaden @holmen & co påførte maskinen i går Skal be capt. sette på afterburnerne
Hadde i utgangspunktet 20G i Plus, men det fristet å legge inn bud på oppgradering. La inn minste bud på 26k poeng, 24,5 time før avgang fikk jeg mail om at det var godtatt. Så da ble det 2H som @Sunnfjordingen egentlig skulle sittet, skal ikke gjøre skam på det setet!
Har faktisk begynt å like oddetallssetene i SAS biz. Å enkelt kunne snike seg på toalettet med mat og drikke på bordet er undervurdert