Siden flyet ble akkurat 1 time forsinket fikk jeg denne sms’en Ja takk, kan komme godt med på en annen tur innenfor 3 mnd
Her ble det krabbelaksestappe til forrett og kylling deretter, med en miks av ost og det som fantes av desserter for avslutning.
Jeg forberedte meg i utgangspunktet for en tur i Plus. Så ved forrige tur i Plus til SFO at noen hadde forhåndsbestilt Champagne Dette fikk de servert før drikkevognen dukket opp, så jeg bestilte dette for å få ordentlig glass og bobler i Plus. Står på nettsiden at dette ikke ikke refunderes ved oppgradering eller no show. Så ble en smule overrasket når jeg fikk denne pakken etter middag Da ble det nøtter og Champagne til å ta med videre.
Jævelig skuffa over knarket legen har gitt meg. At på til så skrev legen: Disse er litt sterkere enn de du har fått før, så vurder om du klarer deg med en halv. Tok pillen kvart over åtte, satte vekkerklokken på 23:59 i håp om å få 3-4 timers skjønnhetssøvn. Tror legen har undervurdert min reisefeber, for litt over en time senere er jeg lys våken og det begynner å lysne i horisonten Jaja, blir ikke lett å snu døgnet på dette viset.
Får prøve denne da. Fortelleren heter Maria og hun skal ta meg med på en fantastisk reise. Vi kommer til å seile på en målmbåt (hvad fanden er det?) med en riktig månflicka. Legg deg godt under teppet, og lukk øynene får jeg beskjed om. Vår reise begynner nå. En riktig månflicka bor på den runde store månen. Langt borte, borte om husene, skogen, berget og bakom målnan. Hennes navn er Stella og hun er snill og nysgjerrig. Stella liker å leke, fortelle magiske historier og drømmer fantastiske drømmer. Nei nei nei, jeg stopper der gitt. Dette begynner å høres ut som introen til noe som ikke sømmer seg på en flyreise.
Bedre utrustet med reiseknark enn @kjeeli var det lights out etter middag, mellom Island og Grønland ett sted. Ble vekket til frokost godt inne i amerikansk territorium med 1 1/2 time igjen så ca 6 timer på øret, digg! Cruising into the sunset, på bakken om en liten time!