Dette ble min jomfru reise med SAS sin A350, Tv skjermen virker større enn på A330. Egentlig første gangen jeg har testet headphone hos sas ifm en film. Man skal være utrolig pirkete på lyd, hvis man ikke synes disse er brukanes. Som vanlig er det ikke luftdyser i taket, men temp har vært på moderat nivå. Men er uansett digg å ha med Mr Airblower Det var bra nordlys varsel i kveld Så håpet på en åpenbaring og rigget meg til. Riggen tok @Sonictravler bilde av i en post over her. Utbyttet ble Karlsvogna Måtte vekke @sonictravler når kveldsmaten kom, han var heldig som sov godt i 4-5 timer. Ingen høydare det som ble servert Frokost unnagjort. Og da var det bare en runde igjen med drikkevarer. Fikk RB’en som hadde ligget på kjøl, vann og ett siste glass bobler Fin solnedgang også
Vi ankom Beverly Laurel Motor Hotel, og innsjekk gikk veldig fint. Hyggelig dame i skranken. Rommet ble oppgradert etter tips fra @McBuljo på tilbud for lenge siden. Slo til på Romantic suite. Spa avdelingen Sengen close up Rommet ligger 2 etasjer opp for Swingers Diner. Og trekker man bort gardinene så blir det litt mer livaktig belysning plantegning av rommet
På ingen måte. Har ikke sett noe som helst til det. Og alle områdene som har brent er stengt av, så vi kommer ikke inn der.
Kudos for å ha optimalisert både sikkerheten og hurtig klimatilvenning for vestlendinger ved å treffe den kaldeste og våteste perioden i sør-California på mange år
Våknet 05:15. Det er ikke så ille, kun 45 min før hverdags oppvåkning til vanlig. Trenger ikke skru på lyset engang, bare å åpne gardinene
Fikk med meg @McBuljo på en morgentur Her holdt en av produsentene til Michael Jackson til Det er litt spekulasjoner om hvor bilde til hvor cover bilde til Off the Wall ble tatt Det kan ha blitt tatt her Det stedet har blitt bygget om siden den gang. Men dette er lisom det stedet folk tror det er men noen tror det er ved veggen her Veggen har blitt malt i ettertid.
Lett frokost på Canter’s Er ikke så storspist, så ble med en siderett Har vært noen kjente mennesker her før
Spiste litt mer enn @kjeeli Vi fikk et utvalg med kaker til dessert, og selvfølgelig en runde med pickles.
Klimaflyktninger stakk fra regnet på Beverly Boulevard ned til Venice Beach. Vi nyter utsikten over Stillehavet.
Venice beach kunne by på litt sol Og folk som skriver sine meninger på tilfeldige ting En som ville vise frem sin bil