Prøvde å være anstendig og ta tidlig kvelden i går. Eller skal man bare si det som det er, jeg var sjarmerende brisen og litt trøtt. I følge Google Maps var det ikke så halvgærnt langt hjem fra Rainbow til fots Google minutter tror jeg er 6 km/t, så jeg hadde litt mer hastighet enn det. 37 min senere ankom jeg hotellet Bor forresten i 3.etasje bak neon belysningen man ser på bilde over.
Et par bilder fra ekspedisjonen til Venice. Dagens beste sound bite var forøvrig den godt tilårskomne damen som med høy nasal stemme prøvde å finne ut: «Where did all the weirdos go?”
Etter en solid frokost ble det avskjed med @McBuljo, @kjeeli og @Eddie47 som alle flyr hjem senere i dag. Takk for trivelig selskap og god tur hjem! Ble med @holmen på «road trip» først sydover langs havet for å titte litt på den siden av byen, her Manhattan beach. Hadde glemt badebukse så fikk ikke testet badetempen. Videre rundt i byen for å inspisere infrastrukturen. Kjørte også forbi downtown Lunch på Gold Burger som var smashing! Og en liten stopp for å se på skiltet oppe i åsen I fjellene ligger det snø
Snart hjemtur En kan jo lure på hvorfor fire stykker står å taster intenst på hver sin terminal en time før flyet skal gå … de fleste har vel sjekket inn og fått sete for lenge siden … Hva driver de med?
De så bra ut i Plus ved boarding complete Digg med 2 seter for seg selv Så begynte crew å flytte rundt på folk som er en god del høyere enn hvermannsen. Fikk en på rundt 2 meter på innsiden. Kom litt snacks og drikke når vi hadde vært i luften en stund Valgte å droppe middagen og heller prioriterte søvn. Fikk sove litt av og på frem til frokost Wifi var ikke tilgjengelig i det hele tatt .
Pent og rent. Om jeg skulle pirke på noe, så skulle jeg ønsket oppredd seng på nap room. Hadde symptomer på feber, så jeg droppet champisen. Men der kan @Eddie47 og @kjeeli svare