Hei! Vurderer å bestille tur / retur med 1 eller 2 overnattinger i Singapore. Tanken er å reise torsdag, og må være hjem i Norge søndag. Jeg har sett på Emirates, Qatar og Singapore ( via SAS sine sider ). Prisene for biz hos Emirates er på ca. 17.000 kr i juli... Har noen andre forslag, til selskap og evt reiserute? På forhånd takk!
Men er det noe artige ruter eller andre forslag til spennende / bra flyselskap i biz? Må ikke være det billigste nødvendigvis, eller snareste vei...
Singapore Airlines via CPH. Dropp ruten via ARN, får den stopper i Moskva og plukker fulle russere som tror de "eier verden"
Da ville jeg heller ha reist via Amsterdam eller Frankfurt (med Singapore Airlines). A350 fra Amsterdam eller A380 fra Frankfurt.
Jeg har booket business-kampanjen SIA har nå til Singapore. Det blir OSL-LHR-SIN. Da blir det SAS-kjerre til LHR, men SQ og A380 fra London til Singapore.
Når er avreise for din del? Jeg tenker ca. Midten av juli. Kan ikke si at jeg finner de billigste billettene hos SQ? Jeg får emirates biz til 15 000 mot at jeg bruker poeng hos emirates....
Andre aktuelle selskaper ruter enn de du nevner er jo Thai via BKK eller Cathay via LHR/HKG, men de er ikke spesielt spennende sammenlignet med andre. Hvilke selskap har du testet i business tidligere og hvilke(t) bonusprogram samler du i?
...har booket det samme routing i juni, men til/fra SVG. Veldig bra reisetidspkt og passende connections på LHR. Får full dag på jobb før avreise torsdag og hjemme til søndagsmiddagen 30 timer i SIN.
Finner uansett ikke tilbudene hos SQ? På biz har jeg prøvd Emirates, Qatar, SAS, thai og Singapore Er medlem hos SAS og emirates Men ligger an til Emirates, så fram til at jeg ikke finner tilbudene hos SQ? Noen som har link ?
Da hadde jeg gått for Singapore via ARN eller AMS for å teste ny A350, til nød via FRA eller LHR, men ikke CPH (som har den gamle B772)!
Hadde personlig lett gått for nye biz hos SQ som mange andre nevner her. Fly via AMS eller DUS så får du en fantastisk tur!
Så vidt jeg kunne se så var det minimum 7 dager i Singapore.. Men da kan det se ut som det blir Emirates, igjen Får satse på upgrade til First
Du får OSL-CDG-SIN torsdag 20. juli og retur SIN-LHR-OSL søndag 23. juli med Singapore Airlines til 17 308,- Men det høres ut som om du er innstilt på Emirates!
Neida, men vet hva jeg får hos emirates skal tenke litt til over det, å sjekke om jeg får fram hos SQ Takk for hjelp
SQ må være et godt alternativ, men forståelig at ruten er for kort. Jeg ville sett på EVA, veldig bra C-produkt, men veldig dårlig opptjening:/