Denne tråden gikk litt i glemmeboka de siste 2 ukene i Thailand, og etter at jeg kom hjem har det vært litt mye stress med ny jobb osv, men her kommer en slags fortsettelse.
Chiang Mai innfridde dessverre ikke helt, og hovedgrunnen til det var savnet av strand og hav. Jeg er av den typen menneske som rett og slett liker å ligge på stranda noen timer hver ettermiddag med noe kalde øl og et par GT'er når jeg er på ferie, men siden Chiang Mai ligger langt inne i landet nordpå så finnes det hverken strender eller hav der...
Derimot fant vi en innsjø med fiskemuligheter, så vi hoppet på en tur dit. Jada, det er utsatt fisk, og man er garantert å få fisk, men det nå uansett moro og ikke minst litt slitsom å hale inn en malle på 27 kilo da.
View attachment 30519
Reisefølge Svein storkoste seg også, spesielt etter at vi fant ut at vi kunne få kalde øl servert. Guiden ringte og bestilte for oss.
View attachment 30520
Så veldig mye mer skjedde ikke i Chiang Mai, og fredag var det så tid for å setter kursen sørover igjen. Nok en gang var det ett av de eldre 777-300 til Thai som skulle bringe oss dit vi skulle. Småslitent, men en time overlever man her også...
View attachment 30521
Vel fremme i BKK fikk jeg et alvorlig sjokk. En eller annen på vei fra innlevering i Chiang Mai til utlevering BKK har faktisk stjålet Insideflyer-tag'en på kofferten. Er det mulig??? Kjeltringer og banditter finnes tydligvis overalt!!! Kofferten er jo rett og slett naken!!!
View attachment 30522
Så var det forhåndsbestilt taxi fra Bangkok til huset vi hadde leid i Jomtien, og nå som vi hadde det samme huset for tredje gang på rad så føltes det som å komme hjem.
View attachment 30523
View attachment 30524
View attachment 30525
Resten av gjengen skulle etter planen lande søndag formiddag og ankomme Jomtien rundt klokka 14, så kjøleskapet ble behørlig fyllt opp med det mest nødvendige. Nå gikk ikke alt etter planen for våre 4 venner, mer om det senere.
View attachment 30526
Vis alt...