Turkish booking i SAS app

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av bunit, 20. des 2022.

  1. bunit

    bunit Medlem

    Innlegg:
    117
    Likes mottatt:
    762
    Bonuspoeng:
    93
    Har booket en reise med Turkish (revenue rett fra Turkish) men får ikke til å legge til booking i SAS app? Skal ikke det være mulig? Får somregel til med andre Star selskaper...
     
  2. Nordlands

    Nordlands EBD

    Innlegg:
    581
    Likes mottatt:
    1,827
    Bonuspoeng:
    93
    Har du lagt til eurobonus nummer i format EBD000000000 på manage booking hos turkishairlines.com? Når jeg gjør det bruker den å dukke opp umiddelbart i SAS app.
     
  3. bunit

    bunit Medlem

    Innlegg:
    117
    Likes mottatt:
    762
    Bonuspoeng:
    93
    Ja, har lagt inn EB nummer i korrekt format hos Turkish. Får prøve å gjøre det igjen..
     
  4. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,448
    Likes mottatt:
    29,531
    Bonuspoeng:
    183
    Prøv eventuelt EBG isf EBD
     
  5. bunit

    bunit Medlem

    Innlegg:
    117
    Likes mottatt:
    762
    Bonuspoeng:
    93
    Takk. Funker ikke det heller. SAS finner heller ikke når jeg forsøker å legge til manuelt med PNR...

    Rare greier.
     
  6. Nordlands

    Nordlands EBD

    Innlegg:
    581
    Likes mottatt:
    1,827
    Bonuspoeng:
    93
    Er det noen SAS segment forresten? Tror kanskje det må være det for at det skal dukke opp.
     
  7. bunit

    bunit Medlem

    Innlegg:
    117
    Likes mottatt:
    762
    Bonuspoeng:
    93
    Nei, kun Turkish. Får opp andre turer uten SAS segment.
     
  8. saetershagen

    saetershagen Medlem

    Innlegg:
    86
    Likes mottatt:
    113
    Bonuspoeng:
    33
    Rimelig sikker på at bookingen må ha en amadeus booking referanse for å kunne legges til hos SAS (mine bestillinger/i appen). Turkish bruker tydeligvis ikke det på direkte bookinger (?). Kan være Sabre eller annet system. Når man skal velge seter i Turkish appen må man bruke en annen booking referanse som man kan finne i Check my Trip (ikke den samme referansen som man får av SAS).

    Er det en Eurobonus booking får man en amadeus booking referanse hos SAS alltid vil jeg tro.
     

Del denne siden