Selvom du har matchet til LH/TG etc kan man bruke denne. Krever en TK flight på 4 mnd for fulle 12 mnd status. Doble miles også i et år. https://www.turkishairlines.com/en-...xperience-with-miles-and-smiles-elite-status/ https://www.turkishairlines.com/en-...mpaigns/2x-miles-await-you-with-status-match/
Fantastiske muligheter som gir følelse av samlemani Men finner så vidt tid til å matche de jeg allerede har fått godkjent hos *A. Må nok være måteholden å spare denne til etter at Thai Airways og evt Lufthansa Senator går ut. Prøver nok heller Finnair challenge før EB Gold utløper, får mulighet til å prøve status hos Avios alliansen. Og kan skryte av at jeg har status i alle fly allianser i ett år,
Dette er ganske interessant for meg, jeg håper at muligheten opprettholdes til neste år der jeg har tette reiseplaner fra juni av. Det står ingenting om hvor lenge Kampagnen varer..
Fikk nettopp status match fra SAS Gold til Turkish Elite. Av fordelene er Noen som vet hva dette er? Finner det ikke nevnt på nett.
Det er egen inngangsdør til departures del av terminalen for reisende i Business og *A Gold. Etter en enkel sikkerhetskontroll er det så veldig kort vei å gå om man reiser med Turkish, med Turkish Elite/*A Gold innsjekk litt til venstre og Business innsjekk rett frem. Rett innenfor disse igjen ligger Turkish priority passkontroll og sikkerhetskontroll.
Er det noen som har fått til denne - selv fikk jeg aksept på all dokumentsjon, bare ikke denne: A statement for the same membership showing your name, surname, membership number and flights for the previous two months Har forsøkt å sende alt som er tilgjengelig på web og app, uten at det godtas. Finnes det noe komplett SAS-dokument som angir alt dette?
Det er bare ta skjermbilde av profilen din på SAS.no, der har du alt. Du får ikke detaljer for flights, men de ser i det minste antall flights. Så kan du bare legge ved en oversikt av flightene fra opptjeningsoversikten lenger nede.
Denne er faktisk helt strålende, her får man sjekket inn i skranke uten kø og kommet gjennom pass og sikkerhetskontroll i løpet av minutter, som er ganske imponerende på en så massiv flyplass. Solid opplegg av Turkish dette.
Ctrl + Shift + S i Windows, velg deretter Capture full page. Da får du et sammenhengende screenshot som viser både aktivitet og eierskapet ditt. Forsøkte å sy sammen skjermbilder fra mobil og det avviste de. Skjermbildet som kommer når du gjør stegene ovenfor aksepterte de.