Turo.com - noen med erfaringer?

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av WannaBeFrequentFlyer, 23. mai 2017.

  1. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,230
    Likes mottatt:
    1,358
    Bonuspoeng:
    113
    Kom nettopp over denne siden. Ligner muligens på nabobil-opplegget her hjemme. Noen som har prøvd det eller satt seg inn i opplegget?

    https://turo.com/
     
  2. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Kjenner en som leide ut bilen sinn på nabobil og han syns det fungerte helt fint. Opplevde aldri noen problemer. Bare pass på at spesielt i Oslo hvor parkering veldig ofte koster penger kan det være personer som krever at bilen settes tilbake på en gratis parkering!
     
  3. elgaaen

    elgaaen Senior Medlem

    Innlegg:
    783
    Likes mottatt:
    525
    Bonuspoeng:
    93
    Det fungerer veldig bra i USA. Pass på at du har en oppdatert profil:)
     
    WannaBeFrequentFlyer liker dette
  4. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,128
    Likes mottatt:
    7,727
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg leier sporadisk ut bilen min på Nabobil, og det er helt strålende - så hvis Turo fungerer på samme måten tror jeg det er veldig greit å forholde seg til.
    Let etter de som har fullstendige profiler og les anmeldelsene; det er f.eks. et godt tegn for deg som leietaker at noen har skrevet at utleier er fleksibel eller grei å ha med å gjøre.

    Man leier jo fra en privatperson, og de har gjerne steder og plasser de skal være, så det er ikke alltid det er veldig godt mottatt å levere bilen tilbake noen timer etter det er avtalt. Man kan fort miste litt av den fleksibiliteten når man gjør dette med privatpersoner, i kontrast til Hertz sitt massive maskineri på en flyplass ikke kunne brydd seg mindre. Derfor er stalltipset mitt å se etter de som andre har opplevd som fleksible, i tilfelle ting endrer seg underveis på reisen.
     
  5. elgaaen

    elgaaen Senior Medlem

    Innlegg:
    783
    Likes mottatt:
    525
    Bonuspoeng:
    93
    Kan også nevne at i USA er dette big business, så mange leier ut både 3 og 4 biler.. De leverer ofte gratis på Flyplass eller henter deg mot at de kjøres hjem.. De er veldig opptatt om du er manual stick expert men det er vel de fleste i Norge uansett:)
     
  6. TElg78

    TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

    Innlegg:
    1,097
    Likes mottatt:
    1,460
    Bonuspoeng:
    113
    Er selv bruker av Nabobil.no som utleier og det fungerer kjempebra. Lett og enkelt for begge parter. Hvis de er like bra, så skulle det være veldig bra. Bare synd at man ikke får noe bonuspoeng der :D
     

Del denne siden