Då er det tilbake til kvardagen OSL lyser i det fjerne då eg er på veg for 0915 til CPH. Våren er på veg!!
Så godt å være på jobb igjen! Nå har det vært for lenge fri (siden jeg ikke fikk flydd noe) Ha en flott tirsdag folkens
Ble en hard start på uka her, brannøvelse og ut i kulda kl 9 om morningen, kunne ventet til det ble litt varmere ja... Drømmer virkelig om våren nå, og mer flyturer i ukene som kommer, må bare overleve en kontoruke først
Trist at denne påskeferien er omme. Kan ikke huske en mer strøken påske til fjells enn denne. Nå er det tilbake til vanlig tralt. EBG er også forduftet, så om noen vil "donere", send en PM.
YO !! Endelig tilbake, det er egentlig litt deilig å ha påskeferie, spesielt med det fantastiske påskeværet vi har hatt... Nå derimot er det tilbake til strilefse og havreskjorte.... Ha en fantastisk dag
Hilser fra BKK! Her har lang natt-og-dags reise tilbake til virkeligheten såvidt begynt. Det venter TG-biz i A350 til ICN og OZ-first A380 til FRA. Siste strekket hjem kan bli gyselig, LH i monkey class til OSL.. Enda godt SQ-loungen her lager preventiv medisin, mojitoen har jo nok grønt til å både dekke 5-om-dagen-kvoten, og til å fargekompensere for evt. tysdags blues...
God ettermiddag fra innenriksstua på OSL. Her holdes det telefonmøter over en lav sko (gjerne med headset, slik at de prater ennå høyere enn de faktisk er nødt til).
Det snør i hagen i Bergen ... og jeg bor ca. 5 moh ..... Det var normalt da jeg bodde på Hedemarken og på Senja at det snødde langt ut i april, men her skulle gressklipperen vært ute .... Global oppvarming? Det er jo så kaldt at jeg må fylle opp oljetanken (fyringsolje) og fyre mer!
God ettermiddag fra SK280 1D BGO-OSL Lett forsinkelse med avising akkurat nå, satser på at vi er i luften hvert øyeblikk
"God" tirsdag strandet i Wien fordi noen i Brussel "mistet" alle Austrian sine flight plans (?), med påfølgende forsinkelser. På tide å lese seg opp på rettigheter og erstatningsmuligheter for tapt arbeidsdag/lengre påskeferie...