Uber Eats innafor?

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Davinsji, 08. mars 2020.

  1. Davinsji

    Davinsji Bonusamatør

    Innlegg:
    27
    Likes mottatt:
    11
    Bonuspoeng:
    3
    Av og til føler jeg ikke for room service og bestiller heller på Uber Eats. Men etter å ha tatt imot maten foran inngangen har jeg en trang til å skjule pizzaboksen for resepsjonen når jeg går forbi. Så tenker jeg er det greit? har jo tross alt betalt for rommet
     
    Wiolenze liker dette
  2. cooolcatz

    cooolcatz Aktivt Medlem

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    788
    Bonuspoeng:
    93
    Er i Miami Beach no, og her er Uber Eats ett vanlig syn. Mens jeg sjekket inn (tok litt tid) var det ikke mindre enn 3 leveringer på diverse rom. Så ja det er 100% innafor.
     
  3. Gribb

    Gribb Aktivt Medlem

    Innlegg:
    449
    Likes mottatt:
    1,029
    Bonuspoeng:
    93
    Min far en gang bestilte pizza og øl fra lokalt pizzabakeri under hans jobbreise i Milano for noen år siden og det ble levert tre kvartaler unna fra rommet hans og det er innafor. Prisen var vel mye lavere enn hotell tilbød. 11 euro for de som lurer på.
     
  4. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,443
    Likes mottatt:
    29,495
    Bonuspoeng:
    183
    Synes det er innefor å bestille Uber Eats selv til ett hotell. Gjort det flere ganger, ikke hatt noe behov for å skjule leveringen. Utvalget i hva du kan bestille er jo generelt mye større/bedre.
     
  5. Brukernavnet

    Brukernavnet EBD

    Innlegg:
    410
    Likes mottatt:
    2,930
    Bonuspoeng:
    93
    Sist jeg var i USA anbefalte resepsjonisten blant annet Uber Eats når jeg ved innsjekk spurte om muligheter for mat, så da må det vel være innafor. :)
     

Del denne siden