Heisann! Kom over en mail fra United på Salg av miles... Som jeg fikk for et par uker siden.. Gyldig fram til 20 April.. https://buymiles.mileageplus.com/mileage-plus/en-US/buy Get to your next award trip or cabin upgrade sooner when you purchase miles from now until April 20 and receive up to 75% bonus miles with your purchase. Buy 5,000 - 14,000 miles | Get 25% bonus Buy 15,000 - 29,000 miles | Get 50% bonus Buy 30,000 - 85,000 miles | Get 75% bonus Makser man ut, får man 148 750 Miles for 3183 USD... Så spørsmålet er jo.. Er det verdt det, dere som kjenner uttak på United... C
Absolutt ikke.... Du få kjøpt mye billetter for 3183 USD... Husker godt US Airways for vel 1.000 USD. Flakset tre ganger i F til Asia med det..
Da dollaren lå under Kr.6,- så kjøpte jeg en stor pott og var happy med det. Med dagens kurs så går den eposten rett i arkiv 13. Så nei...jeg synes ikke det er noe å rope hurra for, i hvert fall ikke enda. Men takk for at du deler
Takk for svar, da vet jeg å holde meg unna.. Er jo noen ganger disse poeng salgene har verdi, men man må jo nesten kjenne programmet for å vite.. C