United, billetter som går ut

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Tonjemo, 01. des 2022.

  1. Tonjemo

    Tonjemo Medlem

    Innlegg:
    122
    Likes mottatt:
    408
    Bonuspoeng:
    63
    Hei.
    Har et vennepar som opprinnelig kjøpte flybilletter med United i fjor men fikk kansellere reisen sin da under covidbølgen i desember. De fikk da beskjed om at de kunne booke på nytt ett år frem i tid.
    Det har de ikke fått mulighet til og nå går de snart ut.
    De får heller ikke endre navn så det ser ut som de ikke får anvendt dem.

    Vil det lønne seg for dem å bare booke noe nå i håp om at det blir endringer fra United sin side og at de da kan få endre billettene?
     
  2. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    7,701
    Bonuspoeng:
    183
    De har hvertfall ingenting å tape på det. Hvis de er innstilt på å bruke bookingen de legger inn nå...

    Ikke sikker på om jeg skjønner siste del av spørsmålet, men om de håper på at ikke-fleksible billetter skal endres over til fleksible så er sjansen liten.
     
  3. Tonjemo

    Tonjemo Medlem

    Innlegg:
    122
    Likes mottatt:
    408
    Bonuspoeng:
    63
    Nei det var litt klønete forklart.
    De har ikke mulighet til å bruke billettene nå, så de taper de egentlig uansett men tenkte kanskje det var lurt å bestille på en dato, håpe at det blir endringer fra United sin side og at de da kunne få mulighet til å endre billettene til annen dato.
    (men det er kanskje ikke mulig?)
     
  4. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,849
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, hvis du har en bestilling frem i tid og United gjør endringer så får du lov til å gjøre endringer kostnadsfritt det er min erfaring. Verdt et forsøk, men klart kan være det ikke blir noen endringer da. Ville booket noe jeg hadde et lite håp om å fly i det minste.
     
    Tonjemo liker dette

Del denne siden