Innsjekk i UAs Premium-seksjon på EWR. Ble nektet to kolli (innenfor 50 pounds) som EBG reisende mellom EWR-OSL i Economy. Ble nektet ´Priority´-tag, da dette "kun var for Business-passasjerer". Ble nektet tilgang til Fast Track av samme årsak. Supervisor dukket opp og støttet UA-agenten sin ettertrykkelig, faktisk så ettertrykkelig at hele innsjekkingsområdet fikk høre at det her var en Economy-passasjer som forsøkte å lure til seg et gratis kolli med bagasje. Alle forsøk på å henvise til Star Alliance-reglementet eller Uniteds egne bagasjesider ble bryskt avvist og latterliggjort. Han kunne reglene bedre enn noen. Alternativet var å ikke reise eller å betale 100 USD. Sistnevnte alternativ ble valgt. Aldri opplevd maken til service, noe sted, noen gang. Er det noe jeg har gått glipp av her? Er ikke Star Alliance-fordelene for gullmedlemmer obligatorisk å følge for alliansemedlemmene? Noen med lignende erfaringer i den senere tid? Ny tur med UA 38 i november. Skal bli morsomt...
Fullstendig bambus, pisspreik for å si det veldig mildt . Det er vel noen Continental nykker som sitter igjen på Newark. De pengene skal du ha tilbake, det er bare å sende en klage. http://www.united.com/CMS/en-US/travel/Pages/CheckedBaggage.aspx Check up to two bags at no charge Baggage check-in must occur with United or United Express, and Star AllianceTM Gold membership must be valid at time of check-in to qualify for any applicable waiver of service charges for checked bags (within specified size and weight limits). Baggage acceptance policies and service charges may vary for flights operated by other Star Alliance member airlines. Changes to the fare type purchased could result in increased baggage service charges. Based on your itinerary and selected cabin, service charges may be waived for one or more checked bags. See below for the charges for your 1st and 2nd checked bags. For additional baggage service charge information, select the “additional and other bag fees” box below. Når det gjelde innsjekk er det jo bare å peke på TV Skjermene over hodet på dem og på stativene som står ved innsjekk. Der finner du til og med at Star Silver kan sjekke inn på Business. Priority tag skal på og United slipper Star Silver og opp igjennom Fast Track. I motsetning til SAS som kun gir fast track service til egne kunder
Takk for tilbakemeldinger. Klage skal det bli, vær du trygg. Skjønner likevel ikke hvodan en supervisor kan opptre 1) så kunnskapsløst og 2) så uhøflig. Og det atpåtil i Premiere check-in. Skulle tro at de ble eksponert for en del Star Gold-pax i løpet av arbeidsdagen...
Ja, jeg har aldri hørt om lignende. Håper du tok navnet på personen så han kan settes skikkelig på plass. Helt uakseptabelt
Fikk navn på begge to. De nektet dog å oppgi etternavn, men fikk fornavn pluss etternavnsinitial, så burde være en smal sak å spore de opp for CR, dersom de bryr seg.
Hadde to domestic flights med UA forrige uke, og det var USD50 per checked bag som *Gold da også. Ingen nåde.
På US Domestic har de vel endret til til null gratis bagasje, slik at Star Gold-fordelen da gir èn gratis bagasje. Fikk du ikke ett gratis kolli?
Hvor var dette? Dersom dette er en trend, må det tas opp i rette kanaler aka powerlunch med gutta på mandag i Chicago
Hei og hå Dette var først på UA482 DEN-JAC 4/10 og deretter på UA482 JAC-DEN 8/10. Begge lå inne med EBG nummer
I hvert fall Group 2. Husker ikke om det stod Star Gold, men det stod Premier Access på og det var en economy billett. Så jeg regner med at det går som *G
@ILS2 og @Fnate jeg tar gjerne flight # og PNR dersom mulig via epost, dette må taes tak i. Dersom andre har problemer, vennligst post her. [email protected]