Så så, lille venn. Det er jo ikke et helt relevant utsnitt du har der da. Men jeg ser at SK setet har mer benplass og er bredere om du liker å leke helikopter når du sover. Forøvrig har du masse plass å gjemme stæsjet ditt hos Cathay også. De har bare satt en skapdører der. Den er jo der hvor SK har høreteleklaffene. Bevis: Men UA har nå alltid hatt baåde rød og hvit vin som smaker fint. Bobler har de hatt. De blander noen killer GT. De har fenomenal is til dessert. Serverer med et fjongt bord. Og ut fra Oslo har de blide ex Continental crew. Jeg mistenker at du bare er litt sur fordi de har begynt å forsøke å selge premiumseter istedenfor å gi dem bort (holder henda beskyttende over hodet) EDIT: lagt inn bildebevis
Så trist. Med UAs rute fra OSL var det mulig å multi-segmenter til og i USA for nede mot 4000 kr. Nå spratt det umiddelbart opp i 7000-8000 ved avreise etter 5/9. For 4000 var jeg villig til å sitte skvist i UAs 737 over dammen.
Aldri før har jeg sett så mye United-reklame på OSL, som nettopp i går. NYC_friendly på omtrent samtlige monitorer
Lol, du går knallhardt ut, ja.. Men OK, da, for en countryboy fra skævven noen mil fra Oslo er det vel greit å ikke presentere hva man har å drikke, greit at man serverer tresprit og kaller det whiskey, serverer den samme desserten i 45 år og nuker biffene. Åpenbart ikke nok folk som var enige med deg, derfor er ruten kansellert Altså seriøst, vi snakker om et flyselskap som ikke lister vinene de serverer ombord, (menyen sier "Rød, Hvit" ) bør være ett krystallklart signal på at Vi laster det vi får tak i, vanligvis høgg. Jeg har ALDRI sett en Champers over 30 dollar hos UA. De nye oppbevaringsboksene til AA og CX har plass til pengebok, og en filtelefant. Hos AA har de allerede plassert ett headset der som de nekter å ta om du har ditt eget. Så da er den boksen full.
Må ærlig talt ærklære meg enig med Fnate her. 757-kabinen (liten og intim) kombinert med gode seter og en inflightservice som selv en Bærumsgutt fra North Georgia finner mer enn tilfredsstillende gjør Continental United til mitt prefererte selskap over dammen. Ikke umulig at SAS' nye business Class forandrer dette, men likevel .. Det duger !!
Gratulerer, du var heldig som ikke fikk stopp i isødet. Du får en gullstjerne fra $misek, han takker deg
Seriøst folkens, jeg er fullstendig enig at United hadde en kraftig edge mot SAS: De hadde skikkelige flate seter istedetfor en hoppbakke der man ikke får sove skikkelig. Men det er ikke realiteten lengre. SAS har nå flat seng og ett mye bedre hardprodukt enn det United har. På cateringfronten er det selvsagt subjektivt, personlig synes jeg det jeg har sett SAS serverer over dammen for tiden er mye bedre enn det United serverte med 16 ganger i business over dammen i fjor.
Er ikke 757/767 fly av forrige generasjon med tanke på drivstoff forbruk per passasjer? Hva ellers gjør United feil når dem taper penger?
Ja, men man kan fint tjene penger på fornuftig bruk av eldre fly også. Se bare på selskaper som f.eks. Allegiant og Delta. Fuel er ikke alt som koster. Når det gjelder hva UA gjør feil, anbefaler jeg å søke 'United Tommy777' og lese bakover i forumet .....
Når alle avskrivningene er tatt er vel ikke gamle fly nødvendigvis så galt som de med nyere fly sier.
Jeg ser konjakken -- oppi kaffen, Lillestrøm style Eneste måten å drikke den på siden de serverer billigste Courvoisier'n som er å få tak i