United innenriks oppgradering på SAS billett

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av view, 15. jan 2018.

1. view

view Veteran

Likes mottatt:
    2,073
    Bonuspoeng:
    113
    Lurer på om noen av dere kan bidra til innspill/tips på denne her, har en SAS Plus billett i februar hvor strekningen EWR-SEA da er i UA eco (siste gang denne rutingen blir benyttet, men det er en annen sak). Som jeg skjønner på UA kundene så er vouchers nå stadig mindre verdifullt da UA forsøker å selge alt de kan for cash til folk med og uten status, det være ved kjøp, innsjekk, gate eller online før avgang.

Siden jeg har en SAS billett, så må jeg vel sjekke inn via SAS da de har første flight over dammen. Får jeg da mulighet å prøve å sjekke inn på ua.com likevel for å kjøpe opp hvis ledig?

Per i dag får jeg kun kjøpt UA Eco Plus. Hindrer det mine muligheter for videre oppkjøp til F i såfall`?

Hører gjerne hva slags erfaringer andre har.

2. haakonks

haakonks Veteran Moderator

Likes mottatt:
    10,470
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, du kan helt fint sjekke inn i UA Appen. Bruk checkmytrip eller liknende verktøy for å finne ditt UA bookingnummer. Da kan du også sjekke reisen din på UA sine sider, og eventuelt kjøpe en oppgradering.

UA Economy Plus er kun et "Extra legroom seat" og vil ikke gjøre noe med din bookingklasse.

Har gjort dette med hell før.

Hvis jeg skal booke UA innenriks nå så sørger jeg for å alltid gjøre det på telefonen. Da er jeg sikker på at bookingklasse blir riktig.

view liker dette

Del denne siden