Alle med dagsaktuell *A business eller first class-billett har tilgang. LX flyr ut fra samme terminal som SK, så blir samme øvelse som beskrevet i posten min over.
Skal til Chicago til våren og lurer på en tur innom Polaris der. Flyr med Austrian og de flyr fra en annen terminal. Er det noen her med gode erfaringer rundt transfer på Ord?
Hei folkens, noen som vet om man har adgang til nye united polaris lounge i New York (EWR) med Swiss business billett til europa før avgang? er bestilt som bonus billett via Tallinn.
Vi er fem i famillien som skal til NY i sommer. Vi har foreløpig 4 biz tur/retur og siste plus tur/retur.. Er det mulig snike siste inn i Polaris loungen om vi ikke får oppgradert siste billett? 2voksne og 3 barn
Amerikanske loungedrager er veldig strenge på reglene, så veit ikke om jeg hadde giddi å prøvd en gang.....
De er svært regeltro i Polaris Loungene så det tror jeg blir svært vanskelig. Det er vel også litt problematisk å komme inn i den terminalen?
Man kommer inn i terminalen med biz billetter,problemet er at vi er kun 4 av 5 med biz og siste har plus..Blir nok sas loungen igjen da :-(
Håper du finner en løsning, @Maggie. Polaris-loungen på EWR var virkelig noe helt spesielt (for oss som ikke er vant med F-lounger...)