Vet det er mange her som har United Upgrade-vouchere, og noen som ikke får brukt dem På torsdag skal jeg fly EWR-IAD-LAX og så LAX-BOS på mandag og BOS-EWR på onsdag. Spesielt på flyvningene fra og til LAX hadde det vært sykt deilig med en oppgradering. Om noen sitter på noen vouchere de ikke får brukt er det bare å skrike ut
Skulle gjerne hjulpet, men for første gang på 10 år, rekvalifiserte jeg ikke til 1K, så ingen vouchere her. Du kan bruke cash & points for å oppgradere uten status. Det koster deg 20K miles og 75 daler en vei https://www.united.com/web/format/pdf/United-Award-Chart-06-16-15.pdf Ellers har vi en venn i Stavanger som fortsatt er 1K
Oh I'm blushing.... Send meg en PM med flightnr og datoer så skal jeg se på det! Hilsen your friendly 1K
Har en kollega som skal til Houston i sommer med madammen sin, landa på å reise med United. Er det noen flere som brenner inne med Vouchers ?
Uff liker ikke å spørre. Men skal også fly United i løpet av året. EWR - SJO og SJO-IAD-MIA, har bestilt i biz, men med upgrade voucher kan jeg kanskje degradere til eco og fortsatt fly biz.
Beklager, men de få oppgraderingsvouchere jeg har skal jeg bruke på egne turer på United. Blir ikke fullt så mye reising i 2017.
Ja jøssamann, her var rette plassen for å luske tanken om Uppgrade vouchere. E vel ikke tilfeldigvis noen så har noen til over som aldri ser ut til å bli brukt? Hadde vært kjekt å fått en såfall mot en tjeneste tilbake en gang =)