Upgrade med Emirates

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av agrims, 16. juli 2016.

  1. agrims

    agrims Mr. Emirates

    Innlegg:
    361
    Likes mottatt:
    147
    Bonuspoeng:
    43
    Noen som vet, eller har erfaring med å oppgradere fra business til first hos Emirates? Gjerne fra Oslo?

    Skal etter hvert bestille tur til Dubai, men synes prisene i First er noe stive..
    Lurte på om noen vet hvor "fullt" det er på First class eller at det en stor sjangse for å oppgradere 2 personer??

    Takk for evt svar!!!
     
  2. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
  3. Pingus

    Pingus Senior Medlem

    Innlegg:
    919
    Likes mottatt:
    1,310
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg gjorde en forespørsel ved gate ved en anledning (Er EK Gold), og mener det var fast pris på enten USD 1,250 eller 2,500 (?)
     
    John in The Tower liker dette
  4. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    Høres riktig ut det.
    Man kan oppgradere med poeng og som gull medlem kan du gjøre dette ombord etter boarding men er det ikke det er nok sjampis ;)
    Er det stinn brakke i biz, noe det har vært ofte i det siste, så er sjansene der for op-up til first. Sjekk belegg på f.eks expertflyer og sjekk inn tidlig på osl. "Er dere overbooket i biz i dag?"
    Jeg har med hell prøv alle tre mulighetene. Penger, poeng og sjarm ;)
     
    agrims liker dette
  5. Pingus

    Pingus Senior Medlem

    Innlegg:
    919
    Likes mottatt:
    1,310
    Bonuspoeng:
    93
    Booket en low price eco billett samme dag til Dubai (kl 10.00; NOK 3,400.- ), fikk ikke booket sete ttf Gold. Kom til OSL, spurte høflig om load og fikk klar beskjed om at jeg selvfølgelig allerede var oppgadert til biz.. Uffda...
    På returen: Langt fra stinn brakke; load <80 i eco. Da vi kom ombord sa CSM: "Jeg har holdt av 2x4-seter til dere hvis dere trenger å strekke kroppen litt". Beste flighten ever; 180cm flat bed og fikk stadig spsm om det var noe jeg manglet..
     
  6. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,850
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    Interessant, har min første tur med Emirates til høsten med fire legs i business. Tenkte matche til Skywards Silver, vet ikke hvordan det påvirker op-up mulighetene men bedre enn ingenting vil jeg tro.
     

Del denne siden