Ser ut Qatar selger hospitality pakker, kom på USD 30,400 for fire pers med kamp 2+3 og 8 netter hotell.
Om man leser det helt løsrevet, mener sikkert noen at det er veldig dyrt. For det er det jo. 50k kr pr hode, veldig røft avrundet. Men VM billetter er dyre (x2 kamper), hotellene i nærheten av VM venues er dyre, og i tillegg er det ekstra trøkk i flytrafikken som driver opp prisen der også. Inkl kamp-billetter og alt annet, tenker jeg det er en ok pakke. Selv om jeg personlig ville gjort noe annet for de pengene. Men det er bare fordi jeg ikke er SÅ ivrig på fotball. Streaming holder for denne karen
Jo, velger å være optimist om krone-kursen Neida, du fersket meg i litt feil hoderegning samtidig som jeg holdt på med noe helt annet i et annet vindu og skrev svaret. Uansett, logikken forøvrig kan jeg fortsatt stå bak
Ser ut som det ble mye lettere enn alle trodde å få billetter. https://www.supporterklubben.no/tildeling-av-billetter
Kamp mest sannsynlig i Dallas på tirsdag. Mulig å komme dit på bonus da? Evt. krysse fingene for at vi slår Frankrike, da vil vi igjen spille i New Jersey og kanskje større flymuligheter?!
Ditt største problem er 96timers (4dager) regelen. Du kan ikke booke reiser som starter ila de neste 4 dagene. Mulig du kan booke flere dager frem for så å endre til en tidligere flight. Men disse er ikke søkbare og må i tilfelle søkes opp av agent.
Begrensningen kom noen mnd før SAS ble en del av skyteam. Håpet begrensningen skulle være midlertidig, men ser ut til å bli permanent.
Akkurat. Skulle jo egentlig tro SAS hadde interesse av at vi svidde av flest mulig poeng, også tett opptil avgang. Og det kunne jo også vært en måte å fylle opp flyene på rett før avgang når seter ellers ville ha stått tomme, uavhengig av om det er SAS eller SkyTeam. Men men, hva vet jeg.
Mulig jeg var uklar i første post, men begrensningen gjelder kun skyteam. Tenkte ikke på å presisere det siden SAS ikke flyr til Dallas. Det er jo selvfølgelig mulig å finne SAS bonus til ATL eller andre destinasjoner med SK å kjøpe seg videre.
Viss vi nå skulle klare å karre oss til kvart/semi eller videre. Så er jo 1ting flybilletter på bonus, men hva med billett til kampene? Hva må en regne med å betale viss det er tilgjengelig? Denne 96timers regelen har gått meg hus forbi, det forklarer jo endel av søkene. Men SAS er altså OK? Men ikke annet i skylaget?
Yes, 4 dager før, men det gjelder ikke SAS. Du får Dallasbilletter for kanskje 5. Tipper det blir vansklig under 15 med alle kamper videre. Selv Frankrike gikk mye for 15.
Dallas ble for knapt med tid. Men nå ser vi frem til vi skal knuse Brasil i NY. Har funnet retur både til ARN og CPH på mandag. Men over sliter jeg litt mer. Noen som har tips? Fra TRD på torsdag evt. fredag. På Torsdag kan jeg vel reise til Detroit å besøke noen kjente der først, men blir det fredag må jeg rett til NYC. Som det ble nevnt her er jo partnerfly uaktuelt så nære avreise..
Det er da mer enn 4 dager fra tirsdag til søndag. Dessuten kan du bestille tur nå i kveld og avbestille innen 24 timer hvis vi taper
Norse har satt opp et eget "VM-fly" fra Oslo 3. juli med retur 6. juli. https://flynorse.com/nb-NO/campaigns/norge-brasil
Kartlegger muligheter for en snartur til Miami neste helg om vi gjentar suksessen mot Brasil denne gangen også. Har klart å sy sammen en respektabel rute som jeg avventer med å booke nærmere. Hotel og transport er forsåvidt greit. Det store spørsmålet er om det virkelig kan stemme at billigste billett pr nå til en evt 1/4 finale er 3700USD. Jeg må innrømme at jeg ikke har leitet veldig lenge, men fifa sine offisielle sider og ticketmaster opererer med disse prisene. Noen kanaler jeg burde sjekke nøyere?