USA/Mexico/Canada Fotball VM 2026

Tråd i 'Reisemål' startet av milehigh, 24. aug 2025.

1. milehigh

milehigh Veteran

Likes mottatt:
    10,958
    Bonuspoeng:
    183
    Du har andre resalgkalanler som stubhub osv. Men foreløpig ligger ikke billetter i norsk seksjon ute på FIFA. De ser man kun om man er registrert som norsk supporter og etter at kampen er klar. Da vises resalg på supporter tier. Det er der du vil sitte. Men til Brasil-kampen har det vært dyrere enn øvrige billetter. (om man ser etter billigste). Definitivt i norsk seksjon du vil være. Jeg har 2 conditional til kvarten, og skal selge en. Send en PM om du ønsker en predeal.

Magnus1001 liker dette
  2. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    24,656
    Bonuspoeng:
    293
    SAS følger i Norse’ fotspor og setter opp et direktefly. Finner den foreløpig ikke til salg.

Miami-flygningen opereres av en Airbus A330 og har avgang fra Oslo Lufthavn fredag 10. juli klokken 13.00 og lander i USA kl. 17.10 lokal tid, mens returen går fra Miami søndag 12. juli kl. 18.00 og lander i Oslo igjen kl. 09.05 norsk tid.

https://www.vg.no/nyheter/i/xr54Op/vm-i-fotball-2023-sas-setter-opp-flyvning-til-usa

tobeornot999, milehigh and Flyrlavt like this.
  3. Flyrlavt

Flyrlavt EBB & Meny mer

Likes mottatt:
    5,013
    Bonuspoeng:
    183
    Finner utreisen, men ikke retur.
    Edit: Fant tur/retur, 29k for Go Light
    Skjermbilde 2026-07-06 kl. 21.50.40.png

Spielhaug and milehigh like this.
  4. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    12,915
    Bonuspoeng:
    183
    Makan. 29k for å sponse bolaget…

holmen liker dette
  5. steve0

steve0 EBD/LTG

Likes mottatt:
    2,394
    Bonuspoeng:
    93
    Har de i det hele tatt en A330 som de bare kan omdisponere på noen dagers varsel?

6. Lars J

Lars J Veteran

Likes mottatt:
    8,841
    Bonuspoeng:
    183
    CPH-BOM ruta har enda ikke kommet i gang( over en måned etter første flight måtte snu). Antar de har en A330 tiltenkt der som har lite å gjøre

vegasbaby and obay like this.
  7. VikingFlyer

VikingFlyer Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    170
    Bonuspoeng:
    43
    Business var utsolgt på under en time, premium forsvant iløpet av natten. Mange som bruker mye penger på dette tydeligvis.

8. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    24,656
    Bonuspoeng:
    293
    Det selges fortsatt billetter i alle klasser. Prisene per nå er ca 20k/35k/70k per vei.

9. Kjetil L

Kjetil L Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,030
    Bonuspoeng:
    93
    Ja, tipper de stengte salget til de fikk lastet nye fares. Se prisforskjellen i C på OSL-LAX vs OSL-MIA nå.

10. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    13,702
    Bonuspoeng:
    183
    Spørsmålet er jo om prisene blir droppet igjen i morgen om de ikke får solgt...
    Så er jo spørsmål 2 biletter til kampen

bighc liker dette
  11. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    24,848
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg booket OSL-CDG-MIA/MIA-JFK-AMS-OSL med Delta på lørdag ettermiddag (det var mulig med 24-timers kansellering hvis Norge ikke vant over Brasil).
    Betalte 10k pr. pers i Eco. Ned torsdag, retur søndag.

snus_mumrikken liker dette
  12. HaraldOslo

HaraldOslo Veteran

Likes mottatt:
    4,947
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg prøver å tenke ut om det er noe som kunne friste meg til å bruke så mye penger på én greie. Foreløpig har jeg ikke funnet noe. Jeg brukte 15k på Genesis-konsert i Düsseldorf for madammen og meg, men det var da fly, hotell og loge/lounge-billetter med mat og drikke på konsertstedet. Første og siste gang jeg så Genesis. Fantastisk.

Når jeg så hører folk bruke 100k per person for å se en fotballkamp, da føler jeg noen har for mye penger, eller luksusfellen snart noen flere deltakere :p

(Men seriøst, jeg unner de som har så mye fotballinteresse og kapital en riktig god tur og god kamp)

EndreD, haifinn and jgroneng like this.
  13. VikingFlyer

Likes mottatt:
    170
    Bonuspoeng:
    43
    Nå får jeg opp dette når jeg søker. Utsolgt allerede?

IMG_1056.jpeg

14. trygveat

trygveat Veteran

Likes mottatt:
    7,933
    Bonuspoeng:
    183
    De stengte nok salget for å finjustere prisene ytterligere. "Dynamisk" prissetting ;-)
    Screenshot_20260707-214629.png

VikingFlyer and Spielhaug like this.
  15. VikingFlyer

Likes mottatt:
    170
    Bonuspoeng:
    43
    Og nå setter Norse opp et fly til...

16. Flyrlavt

Flyrlavt EBB & Meny mer

Likes mottatt:
    5,013
    Bonuspoeng:
    183
    Alt for tidlig våken på en lørdag og ble sittende å se litt, la oss si at Norge går helt til en finale, eller bronsefinale. Finalen spilles i New Jersey, det ligger ledig tur/retur i business fra Oslo til Washington med Virgin på langstrekket fredag 17. juli, der skal det vel være greit å komme seg videre til New Jersey, ledig retur i øko helt til Oslo 20. juli, altså dagen etter finalen. Vinner vi i kveld så vil neste kamp bli semifinale 15. juli, og vi vil uansett få en til kamp 18 eller 19. juli.
    Skjermbilde 2026-07-11 kl. 06.46.42.png
    Går man for økonomi begge veier er det 9 ledige seter
    Skjermbilde 2026-07-11 kl. 06.49.00.png
    En evt. bronsefinale spilles i Miami, lengre å komme seg videre, men man er i det minste i rett land....
    Tenker dette er meget gode valg på så tett på, uansett om man vil bort bare for stemningen sin del eller om man har troen på at Norge kan gå hele veien.
    Hvordan det er med kampbilletter er nok en annen historie.
    Edit: Ledig fra Miami helt til Oslo 19. juli, passer fint om det skulle bli en bronsefinale.
    Skjermbilde 2026-07-11 kl. 07.17.47.png
    Og en siste edit: Ligger ute ulike ruter fra Oslo til JFK fredag 17. juli.
    Er altså en del muligheter for å komme seg både over og tilbake, men tipper billettene forsvinner raskt de kommende dagene.

Last edited: 11. juli 2026
    Magnus1001 and milehigh like this.
  17. Magnus1001

Magnus1001 Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,117
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg har sikret meg OSL-CPH-ATL t/r med sas 18-20 juli. Finnes mange fly opp til New York samme kveld eller tidlig neste morgen.
    Riktignok kun mulighet for å rekke en evt finale og ingen bronsefinale.
    Billetter selges også ganske 'rimelig' om man har litt is i magen. Har funnet nordmenn som selger helt ned i 9k før england-norge (i går kveld). Så det er ikke helt utenkelig at man kan klare å få seg en last minute billett til en overkommelig pris heller.
    Reiser over uten krav om kampbillette men ønsker å bli med på gatefesten før og etter. :)

Flyrlavt liker dette
  18. afirm

afirm Veteran Moderator

Likes mottatt:
    6,109
    Bonuspoeng:
    183

Det skal seiast at finalebillettane er latterleg dyre i utgangspunktet.
    Eg kjøpte conditional tickets via NFF i februar og måtte på førehand ut med 5500 usd per billett.

Eg fekk plukka opp billettar t/r BOS 18.-20., so må vel nesten møte opp om det umoglege skulle skje.

Magnus1001 liker dette
  19. Magnus1001

Magnus1001 Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,117
    Bonuspoeng:
    183
    Det skal vel muligens deles ut noen supporter billetter via NFF som skal være billigste kategori etter en evt semifinale. Usikker på hva disse kommer til å koste og det er jo mulig noen kjøper for å selge videre med profitt og ingen hensikt med å dra selv. Kommer til å starte rimelig høyt i pris og muligens synke litt etterhvert som nervene kryper på.

20. afirm

afirm Veteran Moderator

Likes mottatt:
    6,109
    Bonuspoeng:
    183
    Det stemmer at det via NFF har blitt delt ut Entry tier-billettar (60 USD) og at nokon av desse har blitt returnert til NFF. Vil tru at sjansen for å få desse er mikroskopiske men det er sjølvsagt verdt å søke.

Del denne siden