Utvannede Eurobonus Gullfordeler med Widerøe?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av tkrunning, 25. juli 2024.

1. tkrunning

tkrunning Infrequent frequent flier

Likes mottatt:
    138
    Bonuspoeng:
    33
    Det er lenge siden jeg har flydd noe særlig med WF, men i dag valgte jeg og min bedre halvdel av fly med dem MUC-BGO-KRS ettersom det var en relativt bra connection og EBG i teorien skulle ha gjort reisen litt mer komfortabel. Tenkte også det ville være gøy å fly de igjen før de forlater EB.

Men jeg må si det var et par ting som gjorde meg litt skuffet, og det blir nok SAS eller KLM igjen neste gang vi flyr til Norge...

For det første så var det ingen priority check in MUC, så stod nesten en time i kø for å levere en bag. Er dette normalt for WF på utestasjoner?

For det andre så var det bare jeg som fikk boarding gruppe A mens min kone fikk C. Gikk greit i MUC, men i Bergen så fikk hun ikke gå om bord sammen med meg når jeg så hun var mitt følge. Hva er poenget med prioritert ombordstigning om man må vente på reisefølget som er i siste gruppe?

På SAS.no står det:

Prioritert ombordstigning gjelder ogsa for en venn eller opptil 4 av dine narmeste familiemedlemmer hvis dere reiser pa samme booking med SAS eller Wideroe.

Det står riktignok ikke dette på Widerøe.no—er det noe som har blitt forbedret bort i det siste? Er det bare SAS som ikke har oppdatert nettsidene sine?

freddyen liker dette
  2. Mysterio

Mysterio Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,393
    Bonuspoeng:
    93
    Korrekt.

Gjelder alle flights med WF - kun kortholder har prioritert ombordsstigning.

Del denne siden