En trist novembermorgen ble raskt lystigere da det tikket inn en mail fra SAS imorges. De ønsket meg velkommen som diamantmedlem! Litt overraskende var jo dette siden jeg kun har 10 flyvninger i år - men enda mer skvatt jeg da mailen opplyste meg om at jeg nå var i besittelse av 4 616 047 EB-poeng! Natten hadde altså gjort meg 4,6 millioner EB-poeng rikere! Mens reisefeberen steg og tankene danset rundt utallige reiser i sus og dus resten av livet, logget jeg meg spent på kontoen min....som kunne konstatere at der hadde jeg kun de samme 26 000 poengene som var der i går....men jeg stod nå registrert som diamant! Merkelige greier... Noen som har opplevd noe lignende? Edit: senere i dag kom (omsider) EB-poengene fra sommerens Norge-Rundt billett med Widerøe inn på kontoen. Denne summen var på 4 590 poeng...som er nøyaktig 3 nuller mindre enn den summen som var overført i natt. Så her var det nok en liten IT-feil som ga meg noen millioner EB-poeng i natt... Synd feilen ble oppdaga ;-)
Ikke noe å trakte etter. Er du klar over hvor mye du må betale i fueltax for å bruke dem opp? Kjøp muffins isteden.
Jeg tror du har rappa mine - jeg forsøkte å booke bonusreise nå, men har plutselig null poeng. I går hadde jeg ca 400.000 Fint om du gidder returnere dem asap - gjerne sammen med et EBD-kort og en goodiebag.