Val av lojalitetsprogram

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Hobo hobos, 05. aug 2022.

  1. Hobo hobos

    Hobo hobos Nytt Medlem

    Innlegg:
    35
    Likes mottatt:
    19
    Bonuspoeng:
    8
    Bur i Østerrike og flyr til jobb i Norge. Første prioritet er å oppnå status (helst *AG).
    Blir ca. 40 legs (europa crossboarders) med billegast mogleg billetter med LH group (economy discounted). Trur det blir mest med LH (booking klasse k). INN-FRA-OSL t/r

    På separat bestilling blir det billegaste SAS plus med ca 20 legs: OSL-SVG/SVG-OSL.

    Vil oppnå Frequent traveller gjennom miles & more (35 legs LH group), men det er *AS, dermed kun loungetilgang på LH lounger. Senator kan ein ikkje oppnå etter antal legs, etter det eg har forstått.

    Har eg sjans å oppnå *AG med andre program? Har sett på miles+bonus, miles & smiles, men trur ikkje eg vil tjene poeng på economy discounted.
     
    Last edited: 05. aug 2022
  2. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,335
    Likes mottatt:
    19,544
    Bonuspoeng:
    293
    Er vel egentlig bare Eurobonus som er et alternativ.
    Du vil jo samle litt poeng på Stavanger-turene.
    Jeg ville nok også sett litt på muligheten til å få ordnet Amex og SAS MC, så har du 32k poeng av 45 sikret - gitt at du kvalifiserer når du bor i utlandet.
    Med så mange reiser i løpet av året vil jeg tro det er verd de tusenlappene for å sikre gullkortet så fort som mulig.
    Ville ikke gått for Lufthansa sitt program om du bare flyr billig øko, og Aegean gir ingen opptjening på billige billetter, så det er også ut av vinduet.
     
    Frode789, Insomnia4u and Spielhaug like this.
  3. Hobo hobos

    Hobo hobos Nytt Medlem

    Innlegg:
    35
    Likes mottatt:
    19
    Bonuspoeng:
    8
    Var det eg og trudde. Takk for svar
     
    Are liker dette

Del denne siden