Lite aktuelt å betale 10000 for å fly med dette selskapet. Får sikkerhets og komfort rating omtrent som norwegian .... Og de flyr jeg heller ikke MED,
Er du noe særlig lengre enn 1,80 Høy, så ville jeg ikke ha booket med dem, da setet deres i liggende stilling er 1,83 lang. Jeg er ett grensetilfelle der i det at jeg er omtrent dette, men det hadde vært en grei kandidat om jeg hadde sverget til FB for i stedet for Eurobonus. Men jeg vil si at Biz Klassen deres er bedre enn Norwegian Premium Cabin, men det er ikke i nærheten av de bedre Biz Klassene til enkelte andre flyselskap.
I denne forsamlingen ville jeg muligens tenkt: Air India < Ukraine < China Eastern – Malaysia Airlines – Ethiopian – Aeroflot – LOT Polish. Wildcards fra Europa til Bangkok (BKK): Air Astana (KC), SriLankan Airlines (UL), Air Austral (UU), Vietnam Airlines (VN), Gulf Air (GF), XiamenAir (MF), Turkmenistan Airlines (T5), Kenya Airways (KQ), Eurowings (EW), Uzbekistan Airways (HY).
Forummedlemmer i påvente av salg på flybilletter. https://www.facebook.com/video.php?v=2221371794761934
Lurte på om det er ett marked for å åpne en tråd eller FB gruppe hvor en kan gi vekk feilboka billetter som ikke kan refunderes i henhold til at det er ett gebyr på 600 kroner for ett navnebytte? Kunne vært til god hjelp for en annen person som av en eller annen grunn vil reise billig til det stedet du selv booket billetten til eller MR hjelp for en annen heldig sjel