Velkommen til nyt Reisedeals forum

Tråd i 'Reisedeals' startet av Flemming Poulsen, 05. april 2016.

  1. TomF66

    TomF66 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,309
    Likes mottatt:
    1,300
    Bonuspoeng:
    113
    Lite aktuelt å betale 10000 for å fly med dette selskapet. Får sikkerhets og komfort rating omtrent som norwegian .... Og de flyr jeg heller ikke MED, :)
     
  2. Kaffen

    Kaffen Globetrotter

    Innlegg:
    2,322
    Likes mottatt:
    5,885
    Bonuspoeng:
    183
    Er du noe særlig lengre enn 1,80 Høy, så ville jeg ikke ha booket med dem, da setet deres i liggende stilling er 1,83 lang. Jeg er ett grensetilfelle der i det at jeg er omtrent dette, men det hadde vært en grei kandidat om jeg hadde sverget til FB for i stedet for Eurobonus. Men jeg vil si at Biz Klassen deres er bedre enn Norwegian Premium Cabin, men det er ikke i nærheten av de bedre Biz Klassene til enkelte andre flyselskap.
     
  3. Edvard

    Edvard 一期一会

    Innlegg:
    4,174
    Likes mottatt:
    11,214
    Bonuspoeng:
    183
    I denne forsamlingen ville jeg muligens tenkt:

    Air India < Ukraine < China Eastern – Malaysia Airlines – Ethiopian – Aeroflot – LOT Polish.

    Wildcards
    fra Europa til Bangkok (BKK):

    Air Astana (KC), SriLankan Airlines (UL), Air Austral (UU), Vietnam Airlines (VN), Gulf Air (GF), XiamenAir (MF), Turkmenistan Airlines (T5), Kenya Airways (KQ), Eurowings (EW), Uzbekistan Airways (HY).
     
    Last edited: 15. sept 2019
    Spielhaug liker dette
  4. Edvard

    Edvard 一期一会

    Innlegg:
    4,174
    Likes mottatt:
    11,214
    Bonuspoeng:
    183
  5. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,701
    Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
  6. Kaffen

    Kaffen Globetrotter

    Innlegg:
    2,322
    Likes mottatt:
    5,885
    Bonuspoeng:
    183
    Lurte på om det er ett marked for å åpne en tråd eller FB gruppe hvor en kan gi vekk feilboka billetter som ikke kan refunderes i henhold til at det er ett gebyr på 600 kroner for ett navnebytte? Kunne vært til god hjelp for en annen person som av en eller annen grunn vil reise billig til det stedet du selv booket billetten til eller MR hjelp for en annen heldig sjel :)
     

Del denne siden