Da har man endelig levert masteroppgaven i samfunnsøkonomi ved Syddansk Universitet. God morgen og god natt. Nå skal det snart soves litt.
Gratulerer og vel blåst! Tradisjonelt har oppgaver/avhandlinger gjerne en dedikasjon (/ takksigelser) i innledningen. Den hittil grommeste jeg har sett sto i en Dr.-oppgave fra Göteborgs Universitet. Man kan trygt kalle den kort og fyndig: "Til.....min store overraskelse!"
God mandag morgen fra flytoget! Ut på tur for første gang på en god stund, ruten går OSL-MUC-MAD med LH, for et par dager med kurs i Madrid
God morgen fra Schenker Alnabru. Enn så lenge er jeg å besøker far på jobben hans før det blir en tur inntil Oslo sentrum for å besøke en kamerat av meg som sitter på toget ifra Sandefjord. Imorgen er det ut å fly! Blir tidlig da, men jeg er klar. Ha en god mandags morgen der ute
Mandagen begynte helt ræva med noen udugelige kinesere på PEK. At det skal være så inn i #%^%# vanskelig å få til internasjonal-internasjonal transfer er meg en gåte. Og hvorfor er alle som har kundekontakt helt ubrukelige i engelsk? Jaja, rakk flyet, og er nå på vei til Europa. Mandagen ble plutselig bedre.
God morgen fra Sandefjord. For første gang på altfor lenge stiller jeg i Liverpool-trøye på jobb. Digg å se United-gutta surmule... Ha en flott dag og enda flottere uke alle sammen!
God morgen, allerede på AMS og skal videre mot BOD. Har blitt 3 frokoster så langt, har jo etterhvert forstått at det er måltidet som gjelder. OSL lounge; OSL-AMS; Crowne lounge AMS, Jaume Serra; Bikkjn var jo ikke begeistret for at jeg skulle reise igjen, ville nok helst hatt plass i kofferten;
En ny bok av en norsk historiker kommer med følgende gullkorn: "If these acknowledgements are unusually short, it is because the present manuscript belongs, for many reasons, to the 'in-spite-of' category, rather than the 'thanks-to' one. As for the rest, the usual disclaimers pertain".
Hoi fra Oslo. Grått og trist (som vanlig), men denne eposten indikerer iallfall at det snart er tid for tur igjen:
God morgon frå Sunnfjord. Her går det i kaffi og månadsskifte. Surt med ballen i helga, @indahla, men eg har i det minste fått trumf som hjelp på humøret
Antar at Sogndal ødela helgen da Unner jo folk å vinne noe, men herlighet det var den kjedeligste CL finalen siden 2003 (som forøvrig var den første jeg så).
God dag fra Østlandet! Stusselig vær ute, savner fjorårets 25-30+++ grader på denne tiden. Dessverre står det på månedens Seb EB MC at f.o.m. 01.08.19, gis det ikke lengre EB på Payr og Vipps. Synes tjenesten er grei uansett, så regner med at jeg ikke forlater app-en med det første.
Er (heldigvis) ikke fra Sandefjord =) Og ikke ser jeg noe norsk fotball heller.. Utrolig kjedelig kamp, ja. Synd når to så offensive lag ikke klarer å lage litt fest.
God ettermiddag, serveren er så treg at en ikke får skrevet noe mellom pasienten en "behandler". Jeg har ventet på gledelige nyheter ifra @Tore om at alt er på plass akkurat som Curve og AmEx. Ønsker riktig god dag i luften, som på bakken.(/tenk dere dysleksi med touch skriving, med laggging+Draft save og korrigering av innlegget , brukt igjen 12 min) Neida vet det jobbes med saken, og krysser fingrene for at AmEx eller SAS IT kan se nærmere på sakens kjerne. Monobank IT?
SK7181 er en rute man ikke ser hver dag. EBL-OSL. https://www.flightradar24.com/SAS7181/20c12b5c https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/vQ93Aw/de-fem-foreldreloese-barna-er-paa-vei-til-norge