Hei! Mener jeg leste en sak om verdens beste pute, og at det var en hotellkjede som hadde denne for salg! Erværdige Insideflyer, jeg har nå kjøpt seng som minner om et flysete(Jensen Opal, elektrisk seng) og skulle fulgt opp med hotellpute i verdensklasse! Her vet jeg dere kan bistå! God sommer! C
Fet seng du har kjøpt deg. Vet Clarion selger hotellputer, men om de er verdens beste... Det spørs Har ikke hørt om noen andre hotellkjeder som selger.
Sofitel selger sine via So Boutique, kan ikke huske å ha lest noe objektive artikler om at det er verdens beste men det er i hvertfall putene jeg sover best på.
Jeg kjøpte hotellpute på medlemstilbud på Coop i fjor. Sikkert et totalt ukjent merke, men for mitt hode å nakke, er den suveren. Frøken Fryd på høyresiden er også godt fornøyd..
Jeg synes Four Seasons har de beste putene, men dette er selvfølgelig høyst individuelt. Her finner du en grei oversikt over hvor du kan bestille din favoritt
Prøvde Clarion sin massive luksuspute for første gang i natt. Syntetisk pute er luksus?? Elendige greier blir konklusjonen I tillegg er størrelsen ukurant så du ikke får tak i putetrekk. Kjempefail
Sengen i heimen er viktig. Personlig har jeg følgende setup. Vi har en Dux king size og det eneste som er hotell er Ritz Carlton sin feather topper som vi bruker om "vinteren" Ellers har vi Scandia sine puter-dyner, den serien vi har satset på heter Vienna http://www.scandiahome.com/vienna-pillow/P445x.html#start=1 Varer resten av livet. Dersom dynen eller puten blir slapp fyller de opp og de renser også greiene for deg. Når det er varmt i været, bruker vi faktisk Ikea sommerdyner, men samme putene.