Flyreisen(e)
Vi hadde et kompakt opplegg, men et par timer i København og rutemessig 75 minutter i Singapore. Det er aldri feil med poeng, og også denne gangen hadde vi gått for C med SQ
SK 455 OSL CPH
SQ 351 CPH SIN
SQ 281 SIN AKL
Vi lander i AKL kl 2330 på kvelden og strategien i forhold til jetlag var å sove så mye som mulig på SQ 351 (vanskelig), og sove så lite som mulig på SQ 281 (svært vanskelig). I hodet mitt skulle dette gjøre at jeg sovnet på hotellet når vi kom til AKL,,, konklusjon: Funket ikke
Kommer ikke til å fokusere så veldig på å beskrive selve flyturene bortsett fra noen få betrakninger
SQ 351: Her ble det mye bobler, sete 19 k er topp, A350 er helt topp, tror jeg ble mindre sliten. Crewet var veldig på og hadde glimt i øyet
SIN: Flyet landet 45 min før rutetid og da ble det tid til en dusj. Den er fantastisk. Utover det er det ikke tid til mye annet
SQ 281: Med avgang kl 0835 er alle i frokost “mode”. Ikke bobler på “pre departure”, og jeg fikk meg ikke til å spørre, Sete 15 A er bulkhead på 777, men dette har toalettet vegg i vegg, og du verden hvor mye folk må på do. Det er gode bremser på en 777. Hard bremsing på slutten av landingen. Enkelte tar av beltet når flyet har landet… vent til det har stoppet og skiltet har slukket. Da slipper du en rask bevegelse fremover ( ikke meg eller reisefølget)
AKL: Vi hadde med fjellstøvler og krysset av for dette på skjemaet. Hele prosessen ble opplevd som hyggelig og fikk skryt for godt rengjorte støvler. Som jeg sier til min bedre halvdel,, man lærer mye av å se på Discovery
Hotell: IBIS Budget: Du ser det fra terminalen, men det var noe dritt å gå dit. Bedre når det var lyst
View attachment 68682
SQ 351
View attachment 68683
View attachment 68683
Startet frisk med to glass
Reisefølget har antydet ar han vil følge på med mer bilder
Vis alt...