Viatrumf spørsmål

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Jebus, 16. okt 2016.

  1. sunshine

    sunshine Senior Medlem

    Innlegg:
    696
    Likes mottatt:
    1,674
    Bonuspoeng:
    93
    Hvor lenge «varer» trumf poeng? Er det noe utløpsdato før man MÅ bruke dem?
     
  2. Krjemb

    Krjemb Senior Medlem

    Innlegg:
    548
    Likes mottatt:
    1,596
    Bonuspoeng:
    93
    Trumfpoeng har ingen utløpsdato så lenge de forblir Trumfpoeng.
     
  3. Krjemb

    Krjemb Senior Medlem

    Innlegg:
    548
    Likes mottatt:
    1,596
    Bonuspoeng:
    93
    Har også opplevd at bestillinger ikke har blitt registrert. Men har ikke behøvd å krangle de frem. Har registrert de som mangler også har de kommet etter en tid.
     
  4. lMartin

    lMartin Jeg var ung og trengte poengene! InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,975
    Likes mottatt:
    6,293
    Bonuspoeng:
    183
    Samme her. Det har tatt tid og det er litt tungrodd, men krangling har aldri vært nødvendig. Det skal også sies at jeg ikke har noen problemer med registrering etter at jeg begynt å starte en ny inkognito session for hver handel.
     
  5. Oslo1989

    Oslo1989 Senior Medlem

    Innlegg:
    558
    Likes mottatt:
    290
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg overnattet på farris bad fra fredag til lørdag som var. Forhåndsbetalte med expedia, og viatrumf poengene er allerede inne på trumf kontoen 3 dager etter at jeg sjekket ut!
     
    animals liker dette
  6. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,476
    Likes mottatt:
    7,326
    Bonuspoeng:
    183
    Var inne og sjekket nå, og det gis Trumf på hele beløpet inkl skatter og avgifter. :)
     
  7. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,476
    Likes mottatt:
    7,326
    Bonuspoeng:
    183
    Sjekket ut fra London Moxy på mandag, 320 poeng er på konto nå. :)
     
  8. Claus

    Claus Aktivt Medlem

    Innlegg:
    360
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    Kjøpte iPhone fra Apple på søndag og fikk trumfen inn i dag! Dessverre fikk jeg ikke dobbelbonus på SAS MC siden den ble bokført på mandag...:(
     
  9. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Flere enn meg som får feilmelding hos Viatrumf i dag (27/12)? 'Your connection is not secure" og 'The owner of www.viatrumf.no has configured their website improperly', er feilmeldingen som bjeffer mot meg i Firefox.
     
  10. Mg15

    Mg15 Medlem

    Innlegg:
    122
    Likes mottatt:
    244
    Bonuspoeng:
    43
    Har det samme problemet, men regnet med at det var pga dårlig nett her.
     
  11. thool

    thool Aktivt Medlem

    Innlegg:
    385
    Likes mottatt:
    958
    Bonuspoeng:
    93
    Har hatt det probelemet siden dag 1 i firefox. Fungerer om du går rett inn til en underside. Altså viatrumf.no/xyz.
     
  12. rimitone

    rimitone Senior Medlem

    Innlegg:
    968
    Likes mottatt:
    5,193
    Bonuspoeng:
    163
    Er det flere som synes "mine henvendelser" saker tar veldig lang tid? Har en sak fra nelly og en fra agoda. Begge fra januar, ikke registrert direkte. Trackere logget jeg var på nettbutikkene, da jeg fant dem da jeg skulle lage henvendelser.

    Lagde sak på begge to, ingenting har skjedd enda. Klar over at det står det kan ta opptil 90 dager, men det er jo lang tid når man vil ha trumfen sin. Er det noe poeng å purre videre på dette? Noen som har erfaringer?
     
  13. morradi

    morradi Senior Medlem

    Innlegg:
    510
    Likes mottatt:
    660
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har også en henvendelse inne fra januar angående Agoda som ikke ble logget. Det står at det kan ta inntil 4 måneder å få «avgjort» saken - jeg regner ikke med å høre noe fra dem noe særlig før det, dessverre...
     
  14. zerocool

    zerocool Medlem

    Innlegg:
    222
    Likes mottatt:
    51
    Bonuspoeng:
    28
    Hei,

    bestilte i dag en tur innlands med SAS via viatrumf.no seinere i mars. Er det slik at trumfpoeng kommer automatisk etter jeg er ferdig med flyreisen? Det ligger ingenting på behandling i minside på viatrumf.no akkurat nå.
     
  15. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Hos meg kommer de inn som "Under behandling" umiddelbart etter bestilling, men jeg er usikker på når de blir endelig godskrevet siden det ikke er lenge siden denne muligheten kom.
     
  16. zerocool

    zerocool Medlem

    Innlegg:
    222
    Likes mottatt:
    51
    Bonuspoeng:
    28
    Det gjør det altså, da har registrert ikke gått gjennom... må kanskje sende en post til viatrumf og si ifra slik at jeg får registrert bestillingen! Men jeg har brukt incognito modus på safari, og dette burde gå gjennom...

    Det står følgende på min konto: "Det kan ellers ta opptil 7 dager før Trumf-bonus for nettkjøp vises i kjøpsoversikten din her på viatrumf.no. Kjøpet vil da bli merket som «Under behandling». Hvis det fremdeles ikke er synlig eller vises med feil bonus etter 7 dager, vennligst kontakt Trumf kundeservice."

    Men hvis det er slik at trumfpoengene dukker opp med en gang når man bestiller via Sas så har ikke ting gått gjennom hos meg..
     
  17. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Ikke sikkert det går like raskt hver gang altså. Jeg har så langt bare prøvd to ganger, på to forskjellige dager, og ble veldig overrasket når det gikk så raskt. Jeg ville nok gitt det noen dager til.
     
    zerocool liker dette
  18. zerocool

    zerocool Medlem

    Innlegg:
    222
    Likes mottatt:
    51
    Bonuspoeng:
    28
    Det kan sies at jeg fikk opp dette bilde (se vedlegg).. da regner jeg med at prosessen har gått bra..?
     

    Attached Files:

  19. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Jepp, det tror jeg også.
     
    zerocool liker dette
  20. GinTonic

    GinTonic Senior Medlem

    Innlegg:
    833
    Likes mottatt:
    699
    Bonuspoeng:
    93
    Bestilte selv to turer med SAS og et opphold via Hotels.com i går. Fortsatt ingenting aktivitet på ViaTrumf-kontoen, men gir det nok 7 dager før jeg evt. sender avgårde en mail.
     
    Travellingalf and zerocool like this.

Del denne siden