Viatrumf spørsmål

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Jebus, 16. okt 2016.

  1. fly4fun

    fly4fun Aktivt Medlem

    Innlegg:
    454
    Likes mottatt:
    338
    Bonuspoeng:
    63
    Har du sjekket at evt. AdBlock ikke er skrudd på?
    Disse viatrumf sider bruker tracking cookies av og til, og enkelte adblock utvidelser stopper disse ;)
     
  2. zerocool

    zerocool Medlem

    Innlegg:
    222
    Likes mottatt:
    51
    Bonuspoeng:
    28
    Jeg bruker ingen slags nettside "tillegger" aka adblock. Det eneste tillegg jeg har installert er trumf sin slik at jeg får varsel der jeg kan få trumf poeng.
     
  3. Arvid1410

    Arvid1410 Veteran

    Innlegg:
    1,531
    Likes mottatt:
    6,716
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg har såvidt jeg vet ikke hatt noen som helst problemer med viatrumf. Har stort sett bare brukt den til hotels.com og choicehotels. Har vel brukt den ca. 50 ganger. Kommer med status "under behandling" rett etter bestillingen, og så blir poengene overført til konto en stund (noen uker(?) - gidder ikke å følge opp hver enkelt bestilling, ettersom det blir en del av dem...) etter oppholdet på hotellet. Tar ingen forhåndsregler, og jeg har brukt både Mac med Safari og Windows pc med Chrome.
    Må dog ta forbehold om at ettersom jeg ikke følger så nøye med så kan jeg ha "mistet" noen bestillinger, uten at jeg egentlig tror det. Virker riktig...
     
  4. zerocool

    zerocool Medlem

    Innlegg:
    222
    Likes mottatt:
    51
    Bonuspoeng:
    28
    Har du bestilt hos SAS også? Hva skjedde? Kom det status "under behandling" rett etter bestillingen?
     
  5. MrChris

    MrChris Nytt Medlem

    Innlegg:
    12
    Likes mottatt:
    3
    Bonuspoeng:
    3
    Hei, jeg har et spørsmål jeg lurte på om noen kan svare på ang Viatrumf og Expedia. Jeg skulle kjøpe noen flybilletter og ser at billettene var betraktlige billigere via Expedia.com enn Expedia.no, som ViaTrumf videresender meg til. Jeg navigerte meg videre fra den norske siden og til den amerikanske og gjorde min bestilling. Noen som vet om jeg vil få Trumf-poeng alikevel? Ikke sett noe sålangt etter 3 dager.
     
  6. aboerr

    aboerr Medlem

    Innlegg:
    133
    Likes mottatt:
    98
    Bonuspoeng:
    28
    Jeg gjorde tilsvarende til Thailandske hotels.com. Da dukket det ikke opp Trumf poeng. Men prisen var det halve, så det gjorde ikke så mye. Reward netter postet derimot.
     
  7. veeegard

    veeegard Veteran

    Innlegg:
    1,725
    Likes mottatt:
    9,287
    Bonuspoeng:
    183
    Noen som har erfaring med hva som skjer med viatrumfen om man korrigerer en hotellbestilling fra 7 til 6 netter og følgelig får lavere grunnlag?

    Viatrumf-beløpet har kommet inn til "under behandling".
    Klarer de korrigere dette, eller forsvinner alt?
     
  8. Supersergei

    Supersergei Aktivt Medlem

    Innlegg:
    469
    Likes mottatt:
    694
    Bonuspoeng:
    93
    De korrigerer. Skjedde ihvertfall på min hotellbestilling i Tromsø nå i desember som var. Jeg endret fra 3 til 2 netter.
     
    veeegard liker dette
  9. sunshine

    sunshine Senior Medlem

    Innlegg:
    696
    Likes mottatt:
    1,674
    Bonuspoeng:
    93
    Hvis dette ikke er rett plass, flytt gjerne til rett plass.
    Men når kommer trumf poengene fra viatrumf? Har ca 450 trumfpoeng som er «under behandling», men kjekt hvis de kommer før endringene trer i kraft. Og man får vel ikke oppretta fast konvertering fra trumf før etter påske?
     
  10. Krjemb

    Krjemb Senior Medlem

    Innlegg:
    545
    Likes mottatt:
    1,594
    Bonuspoeng:
    93
    Det kommer an på hva du har kjøpt. Reiser, hotel osv kommer etter at reisen er gjennomført. Kjøp av en vare kommer etter alt fea noen uker til noen mnd etter transaksjonen. Si litt om hva du har kjøpt og når så kan noen kanskje si noe om erfaringene sine.
     
  11. sunshine

    sunshine Senior Medlem

    Innlegg:
    696
    Likes mottatt:
    1,674
    Bonuspoeng:
    93
    Har et kjøp gjennom proteinfabrikken (2.mars) og ett kjøp fra gymgrossisten (18.mars). Frøkna har noe fra blivakker (15.mars)
     
  12. Neonex

    Neonex Senior Medlem

    Innlegg:
    1,301
    Likes mottatt:
    1,471
    Bonuspoeng:
    113
    I mitt tilfelle var PF superkjapp. På black friday hadde jeg poengene inn på konto innen måneden var omme (altså 3-4 dager etter bestilling fullført ca). Blivakker og vita som min søster handlet på på BF, har jeg enda tilgode å få (ventet på avgjørelse om missing points i snart nøyaktig 4 mnd nå og venter enda).
     
  13. cothom

    cothom Aktivt Medlem

    Innlegg:
    362
    Likes mottatt:
    519
    Bonuspoeng:
    93
    Hos ViaTrumf står det følgende:
    Betyr dette at man ikke får Trumf-bonus dersom man benytter såkalte "medlemspriser" hos Expedia? Noen med erfaringer?
     
  14. Oslo1989

    Oslo1989 Senior Medlem

    Innlegg:
    558
    Likes mottatt:
    290
    Bonuspoeng:
    63
    Jo det får du, men ikke om du legger inn rabattkode manuelt
     
    cothom liker dette
  15. Oddvar

    Oddvar Medlem

    Innlegg:
    172
    Likes mottatt:
    169
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg bruker Viatrumf aktivt, men tenker ofte at jeg skulle ønske at akkurat "X-butikk" (sett inn eget ønske) også hadde samarbeid med Viatrumf.

    SAS har en egen shoppingportal som prøver seg på det samme konseptet, men denne har som regel dårligere opptjening per brukte krone sammenlignet med Viatrumf. Nå som Trumf har uppet til 15EBP i konverteringskurs kommer SAS shoppen enda dårligere ut...
    https://onlineshopping.flysas.com/no/

    Er det noen som vet hvem eller hvordan vi kan påvirke Viatrumf til å opprette samarbeid med nye butikker? Jeg vil tro det burde være en smal sak å overbevise butikkene som allerede har et samarbeid med SAS sin tjeneste, da de allerede har anerkjent markedsføringsmåten og teknologien?
     
    TMan liker dette
  16. Thomas123

    Thomas123 Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    466
    Bonuspoeng:
    63
    Hei, har noen her fått overført trumf etter kjøp hos SAS enda?
     
  17. Krjemb

    Krjemb Senior Medlem

    Innlegg:
    545
    Likes mottatt:
    1,594
    Bonuspoeng:
    93
    Ja, det er vel rapportert om ila den siste uka...
     
  18. Thomas123

    Thomas123 Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    466
    Bonuspoeng:
    63
    Flott - da satser jeg på at det funker
     
  19. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,303
    Likes mottatt:
    2,436
    Bonuspoeng:
    113
    Fikk overført i uka som var, og dette hele 3mnd. før flygningene...

    Lurer dog litt på hva som skjer dersom jeg må booke om/avbestille...
     
  20. Thomas123

    Thomas123 Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    466
    Bonuspoeng:
    63
    Jepp, jeg antok det var som Expedia, at bookingen måtte gjennomføres først..
     

Del denne siden