Viatrumf spørsmål

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Jebus, 16. okt 2016.

  1. Kaffen

    Kaffen Globetrotter

    Innlegg:
    2,049
    Likes mottatt:
    5,345
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg fikk ett spørsmål fra min Amerikanske fetter om ett par ting:

    1. Kan jeg som har adresse i USA registrere meg som Trumf medlem, og tjene trumfpoeng på mine hotellbookinger?

    2. Går det an å dikte opp ett telefonnummer for å få datasystemet til å gi det grønne lyset og bekrefte medlemskapet i mailen, eller må jeg godkjenne medlemskapet fra en Norsk telefon?

    Grunnen til at han spør er det at bonusene han får ved å konvertere trumfkroner til eurobonuspoeng fra hotellovernattingene gir en bedre verdi enn å tjene poeng på Unitedportalen, så da bringer jeg spørsmålet frem til dere :)
     
  2. Neonex

    Neonex Senior Medlem

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    1,468
    Bonuspoeng:
    113
    Vet ikke hva som skjer om han dikter opp en adresse i Norge (Evt velger din), men kjapt blikk på T&C (se nederste punkt)

    upload_2018-8-23_21-2-55.png

    Men du kan jo for all del prøve å få han til å skrive inn din adresse og evt kjøpe et kontantkort til deg som du videreformidler nr på.
     
  3. paramberg

    paramberg Veteran

    Innlegg:
    2,846
    Likes mottatt:
    7,978
    Bonuspoeng:
    183
    Hallo,

    Noen her som har byttet til enten Get Mobil eller Komplett Mobil med ViaTrumf og vet sånn ca hvor lang tid de bruker på å overføre til trumf? 190 kr for Get Mobil og 120 kr for Komplett Mobil..
     
  4. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    Fekk Trumf for Komplett Mobil etter mindre enn sju dagar.
     
    paramberg liker dette
  5. pineapple_juice

    pineapple_juice Aktivt Medlem

    Innlegg:
    368
    Likes mottatt:
    588
    Bonuspoeng:
    93
    Trumf fra KomplettMobil kom etter et par uker tror jeg.
     
    paramberg liker dette
  6. Trailingtwomike

    Trailingtwomike Hooked

    Innlegg:
    216
    Likes mottatt:
    143
    Bonuspoeng:
    43
    +1
     
    paramberg liker dette
  7. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,302
    Likes mottatt:
    2,436
    Bonuspoeng:
    113
    Trumfen kom for min del ca. 3 dager etter bestilt portering til Komplett og ca. 1 uke før selve porteringen. Dukket opp på ViaTrumf dagen den ble utbetalt om jeg husker rett.
     
    paramberg liker dette
  8. paramberg

    paramberg Veteran

    Innlegg:
    2,846
    Likes mottatt:
    7,978
    Bonuspoeng:
    183
    Takk takk :)
    Har bindingstid til 30.10 så porterte samboeren sitt nr over til Get Mobil nå, selger leiligheten 1 nov så får bare muligheten til å portere det over nå, så får vi teste ut komplett mobil senere:)
     
  9. Arvid1410

    Arvid1410 Veteran

    Innlegg:
    1,531
    Likes mottatt:
    6,716
    Bonuspoeng:
    183
    1. I teorien nei, i praksis ja. Jeg har en svensk kollega som har gjort dette

    2. Min kollega "lånte" telefonnummeret til en kompis.Tror dog det ikke er noen godkjenning via telefonen. Det fungere bare som en bekreftelse på at du er norsk

    Har ingen anelse om det kan få noen konsekvenser om dette blir avslørt...
     
    Kaffen liker dette
  10. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,254
    Likes mottatt:
    21,983
    Bonuspoeng:
    183
    Viatrumf har tydligvis fått systemer som fungerer bedre for dem og verre for oss :-(

    Om du la inn en bestilling gjennom hotels.com og brukte prismatch hos hotels så summen ble lavere,endret ikke trumf opptjeningen seg i takt med prisen før nå. Ser at samtlige bestillinger jeg hadde i sommer fikk mindre trumf når de gikk til bekreftet..
     
  11. paramberg

    paramberg Veteran

    Innlegg:
    2,846
    Likes mottatt:
    7,978
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg porterte over nr til samboeren over til GET for noen dager siden, har nå fått trumf kronene men nr er enda ikke portert over.

    Bare å benytte seg av angrerett....? :D må vel ikke tilbakebetale trumf pengene?
     
  12. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,302
    Likes mottatt:
    2,436
    Bonuspoeng:
    113
    Mener å ha lest i Vilkårene for Trumf/Viatrumf at de reserverer seg retten til å tilbakekalle Trumf, så det kan muligens skje om man benytter angrerett...
     
  13. paramberg

    paramberg Veteran

    Innlegg:
    2,846
    Likes mottatt:
    7,978
    Bonuspoeng:
    183
    Får man minus saldo da? :D
     
  14. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,302
    Likes mottatt:
    2,436
    Bonuspoeng:
    113
    Mener å ha lest om folk på forumet som har opplev det, ja...
     
  15. fly4fun

    fly4fun Aktivt Medlem

    Innlegg:
    454
    Likes mottatt:
    338
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg har tidligere fått en kraftig negativ saldo ettersom de hadde feilberegnet en god del trumfbonus på 25% hos Meny.
    Etter en del krangling innrømte de at feilen var deres og jeg fikk trumfkronene tilbakelevert likevel.
    Men saldo ble stående i minus pga. det i et par uker.
     
  16. Xaantiam

    Xaantiam EB n00b

    Innlegg:
    462
    Likes mottatt:
    371
    Bonuspoeng:
    63
    Har Komplett-abonnement, men nylig utviklet bonus-feber. Ønsker nå prøve egenbehandling i form av å bytte fra Komplett til Ice.

    På Viatrumf stør det at man får 305 Trumfkroner «På mobiltelefon med abonnement til nye kunder». Betyr det at man må kjøpe mobil i tillegg, og ikke bare bytte abonnement for å få 305 kr? Hva får man evt. bare med å skifte abonnementet over til Ice? Og sist men ikke minst, hvis jeg går tilbake til Komplett om en måned eller to, er jeg da «ny» kunde og får 120 Trumfkroner fra dem også?
     
  17. AndersD

    AndersD Nytt Medlem

    Innlegg:
    9
    Likes mottatt:
    6
    Bonuspoeng:
    3
    Kan ikke svare deg på noe av det du spør om, men håper noen andre kan svare da jeg er på abonnement raid selv.
    Er akkurat ferdig med en 2 måneders kontrakt med talkmore som ga meg 500 CP. Nå er get mobil et par måneder før jeg hopper over til komplett. også ICE kanskje?
     
    Last edited: 06. sept 2018
  18. interface87

    interface87 Medlem

    Innlegg:
    126
    Likes mottatt:
    134
    Bonuspoeng:
    43
    Ja, du må kjøpe mobil i tillegg for å få 305 trumf. Trodde selv eg skulle få 305 trumf, men misforsto her.
    Du får trumf om du kjøper kun abonnement eks mva. Har nylig kjøpt abonnement «Bli kjent» for 99kr.
     
    Last edited: 06. sept 2018
  19. TElg78

    TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

    Innlegg:
    1,097
    Likes mottatt:
    1,460
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har et problem med Viatrumf. Prøver å tegne avtale med NTE, men lenken fører ikke videre. Har slettet coockies og alt det, men ikke noe som skjer... Noen som har en ide?
     
  20. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,634
    Likes mottatt:
    7,611
    Bonuspoeng:
    183
    Testet, samme problem her- meld fra til ViaTrumf? de pleier være raske til å svare
     
    TElg78 liker dette

Del denne siden