Vil fly med Eva...

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av wreilert, 01. des 2016.

  1. wreilert

    wreilert Galactic Cowboy

    Innlegg:
    109
    Likes mottatt:
    48
    Bonuspoeng:
    28
    Heisann,

    jeg skal på jobbtur til Busan, Sør-Korea og har flydd den ruta flere ganger med SAS som er et naturlig valg, men har innmari lyst å få prøvd EVA! Det virker ikke å være bare bare, kommer opp i ca 0 søkemotorer og jeg har prøvd meg litt i ITA matrix, men prisene blir jo da 60-70k, noe som er... ja... idiotisk :p På EVA sine sider kan man få LHR-BKK for 1900GBP så skulle jo tro det var mulig å få snekra ei hel rute til rundt 30k som er det SAS tar. Ja, det er jo biz vi snakker om selvsagt :)

    Aktuelle datoer er ca 6.des - 15. des.

    Noen som er flinkere enn meg på booking som har no tips eller veit noe smart? Takker i så fall :)
     
  2. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    Er det aktuelt å bruke et reisebyrå?
     
  3. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Kan være du må kjøpe tilslutningsbillett separat.
    Og EVA fra der de flyr :)
     
  4. wreilert

    wreilert Galactic Cowboy

    Innlegg:
    109
    Likes mottatt:
    48
    Bonuspoeng:
    28
    Jada, men har ikke dritgod erfaring med de vi bruker, de har en tendens til å komme med helt andre forslag når jeg ber om noe helt spesifikt :p Tenkte derfor å høre om noen har noe insidekunnskap.

    Ja har vært inne på tanken, men bør liksom være sammenhengende billett. Hadde jeg hatt litt bedre tid, skulle jeg lagt inn litt slakk/ferie i Thailand :)
     
  5. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Siden BR antakeligvis ikke priser fra Norge er dette vanskelig (Derfor prisen blir helt ape, du får "IATA-fare").

    En mulighet rundt dette er å finne ut hva slags muligheter som finnes for å fly EVA codeshare. Jeg vet at de hadde en deal med Turkish hvor de fløy hver andre dag, og tilbø codeshare til sine kunder den andre dagen.
    Om det finnes flere eksempler på dette kan du booke det via det europeiske selskapet med codeshare flightnummer og komme deg med EVA selv om de ikke selger billleter i Norge :)
    Men krever nok litt gravearbeid for å få det til..
     
  6. Aussie74

    Aussie74 United Airlines Million Miler

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg skal fly med EVA Airways fra London til Bangkok på tirsdag så det blir første gang for meg. Kanskje vi treffes ombord @wreilert ! Jeg er på en bonusbillett på vei til Australia.
     
  7. haakonks

    haakonks Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,325
    Likes mottatt:
    10,149
    Bonuspoeng:
    183
    God tur! Jeg har selv flydd den ruten et par ganger (helt til TPE).
    Regner med at du flyr i C? I så fall så har BR et veldig bra produkt.... :)
     
    Aussie74 liker dette
  8. Aussie74

    Aussie74 United Airlines Million Miler

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    Hvis C står for Cattle class ;)
    ...men nei da. Jeg skal sitte i Economy. Har gangsete helt framme så jeg holder helt fint ut jeg. Å komme ned til Melbourne i Business var ikke så lett på den datoen jeg kunne reise på.
     
  9. wreilert

    wreilert Galactic Cowboy

    Innlegg:
    109
    Likes mottatt:
    48
    Bonuspoeng:
    28
    Akkurat.. Altså, jeg kunne vurdert å ha plasseringsflight til/fra LHR men det jeg altså da trenger er codeshare på strekket BKK-PUS... Ihht websidene ser samarbeidet med Asiana ut til å være begrenset til ICN, så out of luck der altså...
     
  10. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Ser litt tungvint ut ja. Eva flyr heller ikke til Busan..
     

Del denne siden