Vil SAS flyet gå eller planlegges kansellering?

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 02. nov 2020.

1. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    876,012
    Bonuspoeng:
    293
    Kristian and watchaddicted like this.
  2. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Hva med fra midten av januar 2021? SAS har satt opp 737-800 på alle avganger. Betyr det at alle kanselleres? :D

3. Tore

Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

Likes mottatt:
    114,892
    Bonuspoeng:
    350
    Setter de opp en avgang i Sverige eller Danmark med -700 ser jeg poenget her, men i Norge flys det mange avganger med -700 hver eneste dag, så ikke en indikasjon for oss. Hvilken flytype den er satt opp med spiller nok ikke så stor rolle. Men at en avgang plutselig ikke kan bookes lengt fram i tid er en klarere indikasjon siden de ikke akkurat selger alle flyene fulle om dagen...

Kristian liker dette
  4. RescueMe

RescueMe Kortreist bonusjeger

Likes mottatt:
    1,445
    Bonuspoeng:
    93
    SAS har falt veldig i anseelse hos meg pga dette rotet.... har en avgang hjem til jul som ikke lenger var mulig å booke på, flyet ble endret til -700 og det dukket opp et rart setekart... men hos kundeservice kunne de berolige med at denne var borte fra siden fordi den var fullbooket, ja liksom o_O

Kjenner jeg SAS rett så kansellerer de vel et par uker før og booker oss om til avgangen sent på kveld, noe som er uaktuelt med et lite barn, så ender vel opp med å booke hos Norwegian og anse pengene som tapt hos SAS

5. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,990
    Bonuspoeng:
    293
    Faktisk har de tatt til vettet på noe. Plutselig kom det en decent mengde med avganger til EVE 23 desember. Nå venter jeg bare på at tilsvarende skjer for returen 26.

Del denne siden