Jeg snakket med julenissen om den turen, så de billettene vinner du nok ikke. Han sa jeg skulle vinne gull hos Air France også ...
Jeg trenger å vite hvilke mer om hvordan jeg kan benytte kalender SQ billettene før jeg går løs på en million billige SAS billetter .. Kan noen ta en prat med trekningsmyndighetene i USA og be dem sende meg en mail om hvordan jeg skal forholde meg til Singapore Airlines? Husk jeg har en avtale med julenissen i Tennessee ....
Det er nok rett rundt hjørnet. Jeg ville også tippet på at det ikke er selve overføringen av trekningsresultatene som tar tid, men selve trekningen
22. desember: 2 flybilletter med Singapore Airlines i Premium Economy Vinder: Kristian L Vinderen bliver kontaktet via email.
23. desember: Overnatning på Clarion Hotel Copenhagen Airport plus dinner for 2 Vinder: Finn N Vinderen bliver kontaktet via email.
24. desember: 2 Norwegian Premium Economy Tickets Vinder: Tony B Vinderen bliver kontaktet via email.
28. desember: 100 credits til AwardEx (bonussøgninger) Vinder: Rune A Vinderen bliver kontaktet via email.
Det må ha skjedd noen feil i denne trekningen ....kan da ikke skjønne annet! Tror jeg må ta en tur til Pigeon Forge i Tennessee og klage til julenissen ....