Haha, kjenner den følelsen Min far lo hver gang jeg ble sur for VW i stedet for Porsche #firstworldproblems Savner LH F-opplevelsen altså, 747-8 er en nydelig kabin.
Hotellet er gammel og fremstår «outdated». Ingen kredd for RA status. Ikkeno velkomstbrev med info om hotellet. Tom minibar som de påstod skal være tom, de har riktignok lovet å fylle på i dag. Kaffemaskin er det, men 2 kapsler og pappkrus er ikke IC standard. Rommet er stort, men det er det. Til 450USD per natt er det mye å velge i altså og dette er ikke vel brukte penger. Vi bytter som planlagt i morgen.
Takk for tilbakemelding. Hvordan var kvaliteten på loungen? Skal ikke høyeste nivå iht vilkårene opp min 2 level fra booking?
Kom hit god etter midnatt så har ikke testet enda, men kommer nok noen ord ila kvelden. Var såvidt innom etter frokosten, har ikke de helt store forhåpningene til «happy hour» 18-20
Lunchtid, fisketaco og Cristal; Kunne jo funnet en annen Cristal men denne satt fra i varmen. Så er det bare å håpe at fisketacoen begynner å sloss med sikringsimodiumen
Da ble/er det ett lite stopp i loungen før guttene tar kveld, solvarme og smårøde. Litt snacks er det; Vin til selvforsyning; Når det kommer til børst er det bak disken og må blandes av de som jobber her. Det blir sjelden ett bra blandingsforhold;
Vi har dristet oss til å bestille pizza på rommet. 25-30 minutter skulle det da. Nå er vi på 75 min. Ingenting har skjedd så langt. Godt mulig Grandiosa ble oppfunnet på kortere tid enn dette tar altså. Bare for å repetere, dette har ingenting med Intercontinental å gjøre bortsett fra skiltet på veggen.
Takk for herlig reisebrev! Reiser selv til Mexico i neste uke; Mexico City-Tulum-Valladolid-Cancun. Slo til med Secrets The Vine i Cancun, satser på at det blir bra!! Hva er planene deres i Mexico? Søker inspirasjon, hehe
Du kan se bilder fra lounge på mitt Cancun reisebrev fra januar. Helt greit. Ikke noe mer. Betalte mye mindre en prisen nevnt her, og var happy med et par dager.
Hotellbytte er gjennomført, vi har nå 2 dager på Melia Paradisius. Dette er ett all-incl hotell. Mens vi ventet på at rommet skulle bli klargjort spiste vi lunch, meget OK utvalg.
Bodde på et all inclusive hotell like ved Playa Del Carmen i jul. Det ble siste gangen jeg bodde på et All inclusive. Det er så varierende kvalitet på maten også blir man så låst til det. Flyttet fort videre!