Vipps og Eurobonus

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av 91559226, 18. mars 2019.

  1. 91559226

    91559226 Medlem

    Innlegg:
    55
    Likes mottatt:
    53
    Bonuspoeng:
    18
    Ble mye leting uten resultat i tråden med 85 sider, prøver derfor med en egen Vipps-tråd.

    Bruker Payr mest mulig, og det fungerer fint, selv med 4000-begrensningen pr 96t på SAS MC. Har ikke prøvd Vipps, men før jeg prøver, er det egentlig noen fordeler igjen for oss bonusjegere, og hvilke kort fungerer eventuelt?

    Ser det går an å benytte kort til vennebetaling, vil dette da regnes som et uttak med rente fra første dag, eller blir det rentefritt fram til fakturaforfall?

    Dersom noen har info takker jeg for svar og innspill.
     
    jonaseika liker dette
  2. awt

    awt Senior Medlem

    Innlegg:
    780
    Likes mottatt:
    1,904
    Bonuspoeng:
    93
    Er ikke direkte imponert over letingen din, spesielt siden svaret faktisk står i det aller første innlegget i nevnte tråd. ;)

    Kun SAS MC som gir noe via vennebetaling, og den deler da samme grense som Payr (altså totalt 4000,- pr. 96. time samlet for begge tjenestene).

    For betaling til foreninger/firma o.l. gir ihvertfall Shell MC likt som ved varekjøp i butikk.
     
    Gullars, veeegard and Spurs like this.
  3. 91559226

    91559226 Medlem

    Innlegg:
    55
    Likes mottatt:
    53
    Bonuspoeng:
    18
    Kona er heller ikke imponert over letingen min

    Ok, men da har det ikke skjedd noe nytt på lang tid der altså. Så lenge Payr fungerer er det lite poeng å dra på med Vipps i og med at grensen er felles.
     
  4. Spurs

    Spurs Aktivt Medlem

    Innlegg:
    439
    Likes mottatt:
    231
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg er ikke fan av å "dra på" jeg da. Men jeg tolker det som å konstruere forbruk, så mulig feiltolkning der altså... Det fører somregel ingenting godt med seg.
     
  5. 91559226

    91559226 Medlem

    Innlegg:
    55
    Likes mottatt:
    53
    Bonuspoeng:
    18
    Skjønner hva du mener, og er enig, men dette var tenkt som betaling av faktiske regninger etc. Hva gjelder vennebetaling var det mer om dette ble behandlet som kontantuttak og renter fra første dag.
     
    Xflipper liker dette
  6. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,256
    Likes mottatt:
    21,992
    Bonuspoeng:
    183
    De fleste selskapene har stoppet opp med bonusopptjening gjennom vennebetaling på vipps. Alt fra cashback/eb/cashpoints osv..

    Men du skal ikke se bort fra at det finnes kort der ute som fortsatt støtter dette,selv om det kun står oppført at det er sas mc som gjelder per dags dato.
     
  7. Naalaiveggen

    Naalaiveggen Medlem

    Innlegg:
    99
    Likes mottatt:
    23
    Bonuspoeng:
    8
    Per utgangen av februar får man kjøpeutbytte på Vipps (alle typer bruk av Vipps) med Coop Mastercard. Men ingen bonuspoeng å hente, selvfølgelig.....
     
  8. 91559226

    91559226 Medlem

    Innlegg:
    55
    Likes mottatt:
    53
    Bonuspoeng:
    18
    Takk for tips. Sjekket ut det og Coop MC gir 1% opptil 250.000 i bruk, gir altså 2.500 pr år. Greit å ta med seg det
     

Del denne siden