Volvo hos Avis og Budget Arlanda?

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Neguah, 02. april 2024.

  1. Neguah

    Neguah Aktivt Medlem

    Innlegg:
    273
    Likes mottatt:
    125
    Bonuspoeng:
    43
    Skal leie bil på Arlanda, og kan tenke meg en Volvo. Er klar over at jeg ikke kan bli garantert biltype, men på hjemmesiden til Avis og Budget er ikke Volvo en valgmulighet. Nærmeste er kanskje Kia Ceed og liknende. Hvis jeg i det hele tatt ønsker å ha mulighet til å leie Volvo hos Avis eller Budget, er det denne bilklassen jeg da må velge? Det er uansett eneste kategori med stasjonsvogn...

    Jeg har ringt Avis (Arlanda), men kommer aldri gjennom til Arlanda. Den jeg pratet sier det er vanskelig å komme gjennom dit, og han visste ikke hvilke biltype de hadde på Arlanda.
     
  2. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,605
    Likes mottatt:
    30,941
    Bonuspoeng:
    183
    Du kan jo prøve Sixt, de lar deg velge Volvo men har heller ikke garantert modell.
     
  3. Flymunda

    Flymunda Senior Medlem

    Innlegg:
    1,062
    Likes mottatt:
    7,145
    Bonuspoeng:
    183
    Hertz-franchisen i Sverige eies av Volvo, så det er tryggest for å få Volvo. Det er forøvrig ikke riktig at Avis ikke har Volvo. Eksempelbilen i kategori J stasjonsvogn er V90. Kia Ceed er størrelse Golf, og så små Volvoer finnes vel ikke, så du må uansett opp i størrelse.
     
  4. Neguah

    Neguah Aktivt Medlem

    Innlegg:
    273
    Likes mottatt:
    125
    Bonuspoeng:
    43
    Med Avis og Budget kan jeg benytte meg av Viatrumf.
    Jeg får ikke opp kategori J. Etter stasjonsvogn (som er kategori K) får jeg mellomstor (ser ut som SUV) som er kategori L og O.
     
  5. Flymunda

    Flymunda Senior Medlem

    Innlegg:
    1,062
    Likes mottatt:
    7,145
    Bonuspoeng:
    183
    Hvis du fortsetter nedover så er det en gruppe som hos Avis Sverige heter premium gruppe J. Ganske forvirrende kommer den under gruppe O. Og etter at man har vært gjennom et forvirrende antall andre bokstaver som ikke akkurat er i alfabetisk rekkefølge.
     
  6. Neguah

    Neguah Aktivt Medlem

    Innlegg:
    273
    Likes mottatt:
    125
    Bonuspoeng:
    43
    Hmm, det får jeg altså ikke opp her. Ikke på Avis.se heller...
     

Del denne siden